گوشی RENO 9 اوپو و کسب تاییدیه دیگر

گوشی RENO 9 اوپو و کسب تاییدیه دیگر

طبق گزارش ها، Oppo به زودی یک “ماراتن” از عرضه ها را آغاز خواهد کرد. این شرکت سری Oppo Reno 9، Oppo Find N2 و N2 Flip را معرفی خواهد کرد و حتی یک Oppo A98 5G جدید نیز وجود دارد. دستگاه های پریمیوم در ماه دسامبر انتظار می رود. سری Oppo Reno 9 قرار است وانیلی، Reno 9 Pro و نسخه Pro+ را عرضه کند. در حال حاضر، این شرکت جزئیات مربوط به راه اندازی را تایید نکرده است، اما نشت در حال گسترش است. پایگاه خبری دیجیتال چت در حال حاضر ورود خط جدید را تایید کرده است. اکنون رنو 9 وانیلی گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

Oppo Reno 9 از پایگاه داده بلوتوث SIG با شماره مدل PHM110 عبور کرد. متأسفانه بلوتوث SIG آشکارترین مرجع صدور گواهینامه نیست. این شماره مدل را تأیید می کند و بدیهی است که اطلاعاتی در مورد فناوری بلوتوث به ارمغان می آورد. گفته می شود، اوپو رنو 9 از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.

به لطف اطلاعات فاش شده، می‌توانیم تصویر خوبی از Oppo Reno 9 ترسیم کنیم. این تلفن هوشمند جدید دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 778G+ است. این دستگاه با دستگاه هایی مانند Motorola Edge 30 5G و Nothing Phone (1) 5G که از معدود دستگاه های دارای این SoC هستند، مطابقت دارد. این گوشی تا 12 گیگابایت رم خواهد داشت و انتظار داریم تا 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. طبق اطلاعات فاش شده، این شرکت ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را حفظ خواهد کرد در حالی که شارژ آن همچنان 67 وات خواهد بود. ممکن است شاهد پیشرفت هایی در این زمینه باشیم، اما فقط در انواع Pro.

Oppo Reno 9 همچنین صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED فول اچ دی پلاس با سوراخ پانچ و نرخ رفرش 120 هرتز را به همراه خواهد داشت. این یک پیشرفت نسبت به Oppo Reno 8 است. مدل اواسط سال 2022 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED و نرخ تجدید 90 هرتز است. این گوشی احتمالاً اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را حفظ خواهد کرد. برخی شایعات به استفاده از پنل خمیده اشاره می کنند که اولین مورد برای سری وانیلی خواهد بود. با حرکت در پشت، این شرکت یک آرایه دوربین سه گانه با یک تیرانداز 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B را به همراه خواهد داشت. سنسورهای دیگر هنوز یک رمز و راز هستند، اما ما روی یک snapper فوق عریض و یک واحد ماکرو/عمق شرط می‌بندیم. برای سلفی، اوپو دوربین سنتی 32 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  ساعت اوپو Watch 3 بزودی راهی بازار جهانی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی RENO 9 اوپو و کسب تاییدیه دیگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *