علت شهرت جهانی دوربین گوشی هوشمند نوا 2 پلاس

نوا 2 پلاس

مدتیست که گوشی هوشمند نوا 2 پلاس با قابلیت های متنوع خود به بازار ایران راه پیدا کرده است. این دستگاه دارای امکاناتیست که امروزه در گوشی های بالا رده نیز قابل مشاهده نیست. یکی از ویژگی های متنوعی که این گوشی هوشمند با خود به همراه دارد دوربین سلفی آن است.

همانطور که میدانید، معمولا در گوشی های هوشمند، دوربین سلفی آن ها نسبت به دوربین اصلی ضعیف تر بود و کاربران نیز به این موضوع عادت کرده بودند ولی در گوش ی هوشمند نوا 2 پلاس اینطور نیست و این قاعده در این گوشی هوشمند نقض شده است.

عکس های ثبت شده توسط گوشی هوشمند نوا 2 پلاس دارای تراکم 20 مگاپیکسلی میباشد که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است. علاوه بر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس، این گوشی هوشمند همواره دارای زاویه لنز 85 درجه میباشد که به شما این امکان را میدهد که سوژه های بیشتری نسبت به گوشی های هوشمند دیگر در داخل کادر تصویربرداری خود جای دهید که این عمل باعث میشود که نیازی به مونوپاد برای عکسبرداری نداشته باشید.

اندازه های پیکسل دوربین این گوشی هوشمند ۱٫۰ µm میباشد که بدین معناست که این دستگاه توانایی جذب نور در مکان هایی که نور کمی وجود دارد را دارا میباشد. همچنین قابلیت دیگری نیز برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است، شما میتوانید در محیط های کم نور به وسیله ی سفید شدن صفحه تصاویر روشن تری را به ثبت برسانید.

همچنین شرکت هوآوی قابلیت های نرم افزاری دیگری را نیز برای نوا 2 پلاس در نظر گرفته است که باعث زیبا تر شدن و بهینه تر شدن تصاویر سلفی میشود که یکی از این قابلیت ها، Beauty Mode نام دارد که با فعال سازی آن میتوانید سوژه های قرار گرفته درون تصاویر سلفی خود را بیش از پیش زیبا سازید.

در آخر از دیگر قابلیت های دوربین سلفی این گوشی میتوان به عکاسی پانوراما و عکسبرداری هنگام فیلمبرداری اشاره کرد. همچنین شرکت هواوی در قسمت پشتی دستگاه نیز یک دوربین دوگانه در نظر گرفته است که کیفیت قابل قبولی را دارا میباشد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در نمایشگاه IFA 2017 چه گوشی های عرضه می شود؟

نظرات در مورد : علت شهرت جهانی دوربین گوشی هوشمند نوا 2 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *