انتشار رندرهای نوکیا 9 با دوربین دوگانه

نوکیا 9

طبق رندر هایی که اخیرا انتشار یافته ، گوشی رده بالای نوکیا با نام نوکیا 9 از دوربین دوگانه و همچنین نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ استفاده کرده است. در هفته اخیر  رندرهایی از گوشی تازه و جدید به دست سازندگان مستقل لوازم جانبی انتشار یافته که نوکیا ۹ نامیده می شود. در واقع نوکیا ۹ نسخه بروز شده نوکیا ۸ نیست و در واقع این گوشی آغاز کننده مجموعه ای از ویژگی های جدید و بروز در نسخه های نوکیا است.

من جمله تکامل این گوشی نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ و در لبه های این گوشی انحنای جزیی وجود دارد که شباهت زیادی به گلکسی اس ۸ و نوت ۸ ندارد. حاشیه این گوشی بیشتر از حاشیه های موجود در سامسونگ است. دوربین های دوگانه به صورت عمودی در پشت آن تعبیه شده و همچنین فلش دوگانه آن در قسمت راست قرار دارد  و در تصاویر منتشر شده از آن یک حفره در پشت آن قرار گرفته که هنوز معلوم با چه هدفی طراحی شده است. حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته است و در مدل ۲۰۱۸ نوکیا ۶ حسگر اثر انگشت در پشت آن قرار دارد.

نوکیا 9

و شرکت فنلاندی HMD Global که  مسئولیت تولید گوشی های هوشمند نوکیا را به عهده دارد ، این موضوع را که در کنگره جهانی موبایل امسال در شهر بارسلون اسپانیا شرکت خواهد کرد را مورد تایید خود قرار داد و این قول را به مشتریان خود داد که یک محصول بی نظیر را ارائه می دهد، هر چند نوکیا ۹ پرچم دار این شرکت خواهد بود ولی استفاده از نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ و نوکیا ۷ در کشور های غربی استفاده خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندرهای نوکیا 9 با دوربین دوگانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *