مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که یک گوشی جدید در تابستان تحت عنوان گلکسی نوت 9 در بازار به فروش خواهد رسید. هر چند مشخصات این گوشی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و هیچ تأییدیه از سوی شرکت سامسونگ به صورت رسمی منتشر نشده است اما اطلاعاتی درباره این پرچم دار جدید سامسونگ منتشر شده که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

تراشه ی استفاده شده در این فبلت از نوع اگزینوس ۹ اکتا ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است که یکی از برترین تراشه های موجود در بازار می باشند. اندازه صفحه نمایش آن ۶.۳ اینچ اعلام شده و دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل می باشد. اندازه طولی گوشی ۱۶۲.۵ میلی‌ متر و اندازه عرضی آن ۷۴.۸ میلی‌ متر اعلام شده است. ضخامت آن نیز ۸.۶ میلی‌ متر یا اندکی کم‌ تر ثبت شده می باشد. بدنه گوشی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و گرد و غبار یا آب در آن نفوذ نمی کند.

گلکسی نوت 9

این گوشی از دوربینی دوگانه با ۱۲ مگاپیکسل بهره مند است که فوکوس آن به صورت خودکار می باشد. دو سنسور برای این دوربین در نظر گرفته شده است که یکی لنز تله‌ فوتو بوده و دیگری لنز واید می باشد. دوربین جلو و یا همان سلفی ۸ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم آن f/1.7 اعلام شده و دارای یک سنسور ۱/۳.۶ اینچی می باشد. از نظر امنیتی نیز بسیار پیشرفته بوده و و به حسگر اثر انگشت و تشخیص عنبیه چشم مجهز است. حافظه داخلی آن ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت بوده و دارای رم 6 گیگابایتی است. سیستم‌ عامل اندرویدی که برای این فبلت در نظر گرفته شده اندروید P یا اوریو است اما هنوز خبری مبنی بر قطعی بودن این امر توسط شرکت سامسونگ منتشر نشده است.

رنگ هایی که سامسونگ برای فبلت گلکسی نوت 9 در نظر گرفته , شامل چهار رنگ بنفش، یاسی , مشکی نیمه شب , آبی مرجانی و خاکستری تیتانیوم می باشد. از ویژگی های جدید می توان به قلم جدید S-Pen اشاره کرد. این پرچم دار نیز همانند گوشی های قبلی به شارژ سریع مجهز بوده و از شارژ بی‌ سیم بهره مند است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *