انتشار تصویر CAD آیفون 15 پرو اپل

انتشار تصویر CAD آیفون 15 پرو اپل

در حالی که ما چیزهای زیادی در مورد آیفون 15 پرو آینده شنیده ایم، به نظر می رسد که اکنون اولین نگاه خود را به این دستگاه در قالب رندرهای جدید می بینیم. البته، وقتی صحبت از طراحی واقعی به میان می‌آید، همیشه می‌تواند متفاوت به نظر برسد، اما طبق گزارش‌ها، این بر اساس یک مدل CAD از یک سازنده قابل اعتماد است.

در بیشتر موارد، دیدن تمام تفاوت ها در نگاه اول دشوار است، به خصوص وقتی که فقط در یک رنگ ثابت باشد. اما، همانطور که افرادی از 9to5Mac اشاره می کنند، تغییرات قابل توجهی در مقایسه با iPhone 14 Pro وجود دارد. شاید بزرگترین تغییری که می توانیم ببینیم این است که پورت لایتنینگ به USB-C تبدیل شده است. از نظر ظاهری، همه چیز کاملاً شبیه مدل فعلی به نظر می رسد، با پورت در پایین، در کنار بلندگوی شلیک پایین.

تا آنجا که تفاوت‌های دیگر، این خبرگزاری خاطرنشان می‌کند که این گوشی از طراحی نازک‌تری برخوردار است و لبه‌های منحنی‌تری روی شیشه دارد که با فریم فلزی ملاقات می‌کند. این عمدتا در اطراف لبه ها اتفاق می افتد و باعث می شود ظاهر کلی کمی بهتر شود. به احتمال زیاد این نیز کمی بهتر است، زیرا مدل فعلی دارای لبه های نسبتاً سختی است. شاید بزرگترین تغییرات مربوط به آرایه دوربین پشتی باشد که نه تنها شبیه جزیره ضخیم‌تر به نظر می‌رسد، بلکه لنزهای ضخیم‌تری نیز دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که چرا، اما شایعاتی مبنی بر اینکه اپل یک دوربین زوم پریسکوپ را در مدل های Pro آینده خود قرار خواهد داد، وجود دارد. آخرین اما نه کم اهمیت، ما همچنین می توانیم تغییراتی را در ناحیه ای که دکمه ها را در خود جای داده است، مشاهده کنیم. اینها می توانند از نظر طراحی با مدل های قبلی کمی متفاوت باشند، زیرا در گذشته گزارش شده بود که اپل دکمه های فیزیکی را حذف خواهد کرد. به طور طبیعی، همانطور که قبلا گفته شد، همه چیز همیشه می تواند تغییر کند یا این مدل CAD ممکن است اشتباه باشد. اما تا زمانی که آیفون بعدی در اواخر سال جاری عرضه شود، نمی‌دانیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیپد پرو جدیدی در سال 2020 عرضه نمی شود

نظرات در مورد : انتشار تصویر CAD آیفون 15 پرو اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *