جزئیات و تصویر گوشی Xiaomi Mi 6C

جزئیات و تصویر گوشی Xiaomi Mi 6C

جزئیات و تصویر گوشی Xiaomi Mi 6C: به تازگی تصاویر و جزئیاتی از گوشی Xiaomi Mi 6C منتشر شده اند، در این مقاله به ارائه این جزئیات می پردازیم. Mi 6C یک ورژن میان رده از سری گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 6 می باشد.قیمت این گوشی ۲۹۷ دلار برای رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابیات و ۳۷۱ دلار برای مقدار رم ۶ گیکابایت و حافظه داخلی ۱۲٨ گیگابایت می باشد.
بدنه گوشی از جنس الومینیوم می باشد، لبه ها باریک تر شده اند، اندازه لبه های کناری ۲.۵ میلی متر، و لبه های بالایی ۱۰ میلی متر است، اگر چه اندازه بدنه ۰.۲ میلیمتر از Mi 6 قطورتر است.پنل جلویی گوشی دارای یک گلس 2.5D بوده وجک۳.۵ میلیمتری هدفون در این گوشی موجود نمی باشد.
دوربین به نظر می رسد که دارای لنز تکی باشد، اما در واقع حفره مشکی در کنار فلاش دوربین نیز، دوربین دوم با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است. دوربین اصلی دارای سنسور Sony IMX386 به همراه تثبیت دهنده تصویر مکانیکی است.

 

پردازنده به کار رفته در این گوشی به جای Snapdragon 660 ، احتمالا پردازنده ساخت شرکت شیائومی Surg S2 خواهد بود، این پردازنده دارای چهار هسته از نوع Cortex A-73 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به علاوه چهار هسته از نوع Cortex A-53 با فرکانس کاری 830 مگاهرتزاست.امکان استفاده از پردازنده Surge X1 با فرکانس کاری پایین تر نیز در این گوشی وجود دارد. رم نیز از نوع LPDDR4 و حافظه داخلی از نوع EMMC 2.1 می باشد.
به احتمال قوی ارائه گوشی Xiaomi Mi 6C در بازار اواسط سال 2017 خواهد بود

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات و تصویر گوشی Xiaomi Mi 6C

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *