محصولات ویندوزی سری میت هوآوی این ماه از راه می رسند

محصولات ویندوزی سری میت هوآوی این ماه از راه می رسند

در ماه مارس، هواوی میزبان رویداد مهمی در چین بود که طی آن از طیف وسیعی محصولات جدید رونمایی کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به سری P60، MatePad 11 (2023) و ایربادز FreeBuds 5 اشاره کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت اکنون در حال آماده‌سازی برای برگزاری رویداد بزرگ دیگری در کشور چین است تا سری جدید دستگاه‌های ویندوزی 2023 را معرفی کند و از جمله باید به MatePad Air، MateBook E و MateBook اشاره کرد.

یک منبع آگاه چینی در Weibo ادعا می کند که هواوی در حال آماده شدن برای میزبانی رویدادی در روز 17 می است که در آن از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. این برند ممکن است سری جدید MatePad Air، Watch 4، Matebook E 2023 و Matebook X Pro 2023 را معرفی کند. با این حال، هنوز تایید رسمی وجود ندارد، بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم اطلاعات را شایعه بدانید.

انتظار می رود MatePad Air یک تبلت سبک وزن جدید از این برند باشد. هوآوی سنترال اخیراً این تبلت را در یک وب سایت گواهی با شماره مدل DBY2-AL00، DBY2Z-AL00 و DBY2-W00 کشف کرده است. گفته می شود که این دستگاه در دو نوع Wi-Fi و LTE عرضه می شود و یک باتری بزرگ 8200 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین سری ساعت Watch 4 نیز عرضه خواهد شد که شامل Watch 4 و Watch 4 Pro می شود. شایعه شده است که گجت های جدید از مواد جدید زیرکون و اتصال ماهواره‌ای برخوردارند.

علاوه بر این، هوآوی MateBook E 2023 احتمالا جانشین دستگاه هیبریدی با همین نام خواهد بود. این لپ تاپ قابل تبدیل در سال 2021 با طراحی قابل حمل و صفحه نمایش 12.6 اینچی عرضه شد. این پردازنده از نسل یازدهم Core i7 اینتل با گرافیک Intel Iris X بهره می برد. منبع اطلاعات همچنین به MateBook 2023 اشاره کرده، اما ما در حال حاضر چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم.

در اخباری مرتبط هواوی اعلام کرده است که سری مورد انتظار P60 را در 9 می برای  بازار جهانی معرفی خواهد کرد. محل برگزاری مراسم رونمایی مونیخ خواهد بود و این شرکت وعده داده است که در این کنفرانس سایر دستگاه های پرچمدار را نیز به نمایش بگذارد. اگرچه جزئیات فاش نشده، اما طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که گوشی تاشو Mate X3 و سایر دستگاه های پوشیدنی مانند Watch Ultimate و FreeBuds 5 رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید  هزینه تعمیر گوشی Mate Xs 2 هوآوی خیره کننده است

سری هواوی P60 که شامل گوشی‌های پرچمدار P60، P60 Pro و P60 Art می‌شود، اخیراً در چین رونمایی شد. هر مدل دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز (LTPO) است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محصولات ویندوزی سری میت هوآوی این ماه از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *