انتشار تصویر گلکسی اس 9 با رنگ بندی های متفاوت

گلکسی اس 9

گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس , پرچم دار شرکت سامسونگ , یکی از جنجالی ترین گوشی های سال جدید است. در آخرین تصویری که از این دو گوشی منتشر شده است شاهد 4 رنگ زیبای آن هستیم. از آن جا که انتظار می رفت شرکت سامسونگ تنوعی نسبت به گلکسی اس 8 ایجاد کند , بسیاری از کاربران پس از انتشار این تصاویر بسیار هیجان زده شدند.

این فبلت که دارای اندازه ای 6.2 اینچ است در دو رنگ نقره‌ ای و ارغوانی می باشد و گوشی 5.8 اینچی در رنگ های زیبای آبی مرجانی و مشکی دیده شده است. به احتمال زیاد اسامی گوشی هایی که قرار است جایگزین مدل ها نقره‌ ای گلکسی اس ۸ به ترتیب با اسم‌ تجاری Lilac Purple، Coral Blue، Midnight Black و Titanium Gray وارد بازار خواهند شد.

با این که سامسونگ هر چهار رنگ را تولید کرده است اما نباید انتظار داشت همه رنگ ها در همه کشورها و همه بازارها وجود داشته باشد، ممکن است فقط نمایندگی ها و مراکز عرضه اصلی سامسونگ تمامی رنگ ها را مشاهده کنیم و در خرده فروش ها فقط رنگ های پر طرفدار را ببینیم. تصاویری که از این گوشی ها متتشر شده است حدس و گمان ها را درباره ارائه گلکسی اس ۹ با یک دوربین به یقین تبدیل کرده است.

در تصاویر می بینیم که برای سهولت استفاده از سنسور اثر انگشت آن را به پایین دوربین اصلی انتقال داده اند و مشکل گلکسی اس 8 دیگر تکرار نشد. همچنین باید بگوییم تنها تفاوت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در دوربین های آن ها نیست , بلکه گلکسی اس ۹ پلاس دارای حافظه‌ ی رم بیشتری نسبت به گلکسی اس 9 می باشد. گلکسی اس 9 پلاس در سه مدل ۶۴ ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت حافظه عرضه می شود این در حالی است که گلکسی اس 9 در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه به فروش خواهد رسید.

به احتمال زیاد در تاریخ 25 اسفند وارد بازار شوند اما می توان از تاریخ یک اسفند آن ها را پیش خرید کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر گلکسی اس 9 با رنگ بندی های متفاوت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *