انتشار تصویر زنده گوشی Realme 11 Pro+

انتشار تصویر زنده گوشی Realme 11 Pro+

در دو نسل گذشته، گوشی‌های میان‌رده ریلمی به دلیل ترکیب عالی از عملکرد، قابلیت‌های دوربین و طراحی شیک، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده‌اند. گوشی های آینده سری Realme 11 هیجان قابل توجهی را ایجاد می کنند و شایعات حاکی از ارتقاء قابل توجه دوربین و گنجاندن پردازنده های جدید سری Dimensity 7 مدیاتک هستند. اکنون، تصاویر زنده از گوشی Realme 11 Pro+ به صورت آنلاین منتشر شد.

به تازگی طراحی مدل پریمیومی Realme +11 Pro فاش شد. منبع این افشاگری ها پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo است. طبق تصاویر این دستگاه در رنگ بندی سفید و طلایی عرضه خواهد شد. ماژول دوربین عقب گوشی نیز بازطراحی شده و شباهت زیادی به گوشی هواوی میت 40 پرو دارد. علاوه بر این، تصاویر یک گوشی را با لبه های خمیده به تصویر می کشند، برخلاف روند فعلی که از لبه های صاف برخوردار هستند.

اخیراً گزارش دادیم که این تلفن هوشمند دارای یک حالت اختصاصی برای عکاسی از ماه نیز خواهد بود.  طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود که Realme 11 Pro+ آینده دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز باشد. این گوشی ممکن است به پردازنده سری 7 Dimensity مدیاتک مجهز شود که می تواند با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی همراه شود.

انتشار تصویر زنده گوشی Realme 11 Pro+

این گوشی احتمالاً از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و انتظار می رود از شارژ سریع 100 واتی برخوردار باشد. در کنار Realme 11 Pro+، این شرکت ممکن است Realme 11 Pro و احتمالاً یک نسخه استاندارد به نام Realme 11 را نیز عرضه کند. در اخباری مرتبط ریلمی به تازگی مدل اقتصادی جدیدی را از سری گوشی های هوشمند Narzo خود معرفی کرده است. دستگاه مورد نظر Narzo N55 بوده که به تازگی برای بازار هند معرفی شد. این دارای برخی از مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین با یک مدل میان رده رو به رو هستیم.

ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم، در قسمت سلفی یک حفره دوربین در وسط نمایشگر دارد، در حالی که عقب دارای دو ماژول دوربین بزرگ است و کمی بر روی نیمه براق بالایی بالا آمده اند. Narzo N55 دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است.

بیشتر بخوانید  انتشار تیزری از گوشی Realme 11

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی Realme 11 Pro+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *