انتشار تصویری از سری گوشی آیکیو Neo 8

انتشار تصویری از سری گوشی آیکیو Neo 8

iQOO آماده می شود تا سری Neo 8 خود را در تاریخ 23 می معرفی کند و برای اولین بار یک مدل پرو را به سری Neo اضافه خواهد کرد. اخیراً تصاویری از iQOO Neo 8 و Neo 8 Pro به بیرون درز کرده که پنل‌های عقب آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. هر دو گوشی دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل هستند که دو مدل Neo 8 و Neo 8 Pro را شبیه هم می کنند. Neo 8 Pro دارای فناوری”OIS” است که به انحصار احتمالی لرزشگیر اپتیکال تصویر در مدل Pro اشاره دارد. Neo 8 یک پنل براق در رنگ سبز ارائه می دهد، در حالی که مدل Pro دارای رنگ نارنجی با پوشش چرمی است.

گمان می رود iQOO Neo 8 Pro دارای چیپست Dimensity 9200+ باشد، یک پردازنده هشت هسته ای که بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری ساخته شد. طبق گزارش ها، این دستگاه بالاترین امتیاز AnTuTu را در هر دستگاه اندرویدی به دست آورده و به امتیاز قابل توجه 1,363,206 رسید. شایعه شده که Neo 8 استاندارد از چیپست Snapdragon 8 + Gen 1 قدرت می گیرد. پیش بینی می شود هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی بالا 120 هرتز بوده و سیستم دوربین ممکن است شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد. همچنین شایعه شده که این دستگاه‌ها به باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شوند.

iQOO نشان داده است که سری Neo 8 دارای تراشه V1+ خود توسعه یافته خواهد بود. این تراشه که در نئو 8 و نئو 8 پرو وجود دارد، نوید بهبود بصری، کاهش مصرف انرژی و بهبود عکاسی را می دهد. تراشه V1+ دارای یک حافظه پنهان با سرعت بالای 32 مگابایتی روی تراشه است و از سه الگوریتم پشتیبانی می کند که قادر به رسیدن به حداکثر نرخ نوسازی 144 هرتز است. این تراشه همچنین بهینه‌سازی‌هایی را برای ویدیوهای شبانه ارائه می‌دهد و قابلیت‌های ویدیویی در نور کم را حتی در محیط‌هایی با حداقل نور ارائه می‌دهد.

تایید شده که iQOO Neo 8 Pro با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 عرضه می شود که آن را به عنوان یک دستگاه پرچمدار رده بالا معرفی می کند. امتیاز بنچمارک AnTuTu آن از هر گوشی اندرویدی دیگر روی پلتفرم، از جمله سری ایسوسROG Phone 7، بهتر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید  گوشی اقتصادی آیکیو بزودی معرفی می شود

در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، سه گوشی iQOO با شماره مدل V2301A، V2302A و V2304A در دست ساخت است. به گزارش 91mobiles،  گوشی V2301A و V2302A شماره مدل‌های iQOO Neo 8 و Neo 8 Pro هستند که انتظار می‌رود در اواخر ماه می معرفی شوند. شماره مدل V2304A متعلق به iQOO 11S است. TechGoing لیست انتوتو iQOO Neo 8 Pro (V2302A) را کشف کرده که برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد. همچنین اشاره می کند که ممکن است به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به Dimensity 9200 Plus  معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از سری گوشی آیکیو Neo 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *