انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس Zenfone 9

انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس Zenfone 9

ایسوس ممکن است خود را برای معرفی پرچمداران آینده خود در سال 2022 آماده کند، زیرا همین امروز، رندر گوشی ایسوس ROG Phone 6 در سبک دو بعدی منتشر شد و اکنون، نوبت به  Zenfone 9 رسید.

ظاهراً یک اسکرین شات از گوشی Zenfone 9 ظاهر شده و جزئیات کلیدی گوشی را فاش می کند. طبق اسکرین شات، ایسوس Zenfone 9 آینده با نمایشگر ثانویه عرضه خواهد شد. این بدان معناست که گوشی دارای یک صفحه نمایش ثانویه شبیه به ROG Phone 5 خواهد بود. با این حال، آنقدرها هم شیک نخواهد بود، بلکه یک صفحه نمایش کوچک است که ممکن بوده زمان را نمایش دهد.

به نظر می رسد این گوشی طراحی شیک و جذابی دارد. حداقل در تصویر بلندتر و باریک تر به نظر می رسد. جزئیات صفحه نمایش ثانویه در حال حاضر ناشناخته است. این گوشی دارای دوربین دوگانه عقب بوده که مشابه آن چیزی است که در مدل قبلی دیده بودیم.

انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس Zenfone 9

 

یکی از ویژگی های مفید گوشی می تواند ژست دوبار ضربه زدن به عقب باشد. این گوشی هوشمند ممکن است دارای یک ویژگی دوبار ضربه زدن مشابه آیفون های اپل باشد که به موجب آن دو بار ضربه زدن به پنل پشتی ممکن است کارهایی مانند گرفتن اسکرین شات یا باز کردن دوربین را انجام دهد.

از آنجایی که ایسوس هنوز این سری را به طور رسمی معرفی نکرده است، به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند تایوانی چه برنامه ای دارد. انتظار داریم که ذنفون 9 در بهار 2022 معرفی شود و همیشه این شرکت سعی کرده بهار را برای معرفی نسل جدید اسمارتفون های خود در نظر گرفت.

ایسوس Zenfone 9 چندین مدل خواهد داشت و تنها شامل یک نسخه ساده نخواهد شد. برند تایوانی درصدد است تا در کنار چندین مدل یک گزینه پرچمدار هم ارائه دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیقی دردسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ معرفی ROG Phone 5 ایسوس مشخص شد

نظرات در مورد : انتشار جزئیاتی از گوشی ایسوس Zenfone 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *