انتشار تصاویر زنده گوشی گوگل Pixel 7a

انتشار تصاویر زنده گوشی گوگل Pixel 7a

یک ویدیوی عملی جدید از تکرار بعدی سری Pixel منتشر شده است. گوگل پیکسل 7a که هنوز منتشر نشده است با نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 90 هرتز عرضه می شود. این ویدیو همچنین طراحی مشابه Pixel 7a را با مدل قبلی خود نشان می دهد.

Google Pixel 7a اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد. این به دنبال انتشار Pixel 6a در ماه مه 2022 است و ویدیوی فاش شده کل طراحی Pixel 7a را نشان می دهد. ویدیوی لو رفته پیکسل 7a به یک گروه ویتنامی فیس بوک مرتبط است. جدا از سخت افزار، رابط های نرم افزاری گوشی هوشمند نیز فاش شد. ویدیوی فاش شده تماماً رندرهای قبلی در مورد پیکسل 7a را تأیید می کند.

Google Pixel 7a دارای ماژول دوربین مشابه پیکسل 6a است. پشتی کامپوزیت حرارتی سه بعدی نیز برای گوشی هوشمند نمایش داده شد. نرخ رفرش 90 هرتز برای گوشی هوشمند پیکسل آینده یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود است. پیکسل 6a دارای نرخ رفرش 60 هرتز است.

انتشار تصاویر زنده گوشی گوگل Pixel 7a

گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش متقارن و یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین جلو است. این ویدیو همچنین حاشیه های ضخیمی را در اطراف صفحه نمایش گوشی نشان داد. مشخصات داخلی Pixel 7a هنوز تایید نشده است، اما تراشه Tensor G2 ممکن است در ترکیب باشد. همچنین دارای صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه پشتی خواهد بود.

اطلاعات بیشتری درباره Pixel 7a وجود دارد که قبلاً از طریق شایعات و کدهای منبع فاش شده بود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند با قابلیت شارژ بی سیم عرضه می شود اما این جزئیات قطعی نیستند. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در مورد Pixel 7a منتشر شود، زیرا رونمایی رسمی آن در حال جمع‌آوری است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همکاری گوگل و آئودی و آوردن اندروید به خودروها

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده گوشی گوگل Pixel 7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *