مقایسه سرفیس بوک 2 با مک بوک پرو 15 اینچی

با بررسی لپ تاپ های موجود در بازار به راحتی می توان گفت کم تر دستگاهی وجود دارد که از مک بوک پرو 15 برتر بوده و حتی با آن برابری کند , اما در بازار تجارت همیشه رقیبانی وجود دارند و این رقیب برای مک بوک پرو 15 , سرفیس بوک 2 , محصولی از شرکت مایکروسافت است. مقایسه این دو لپ تاپ واقعا کار سختی است , هر دو از طراحی بسیار زیبایی بهره مندد , سرفیس 2 یک لپ تاپ کاملا مدرن و صنعتی بوده و مک بوک پروه 15 سیستمی است که در اوج سادگی بسیار شکیل بوده و کاربردی می باشد.

اگر این لپ تاپ را از نظر سخت افزاری بررسی کنیم باید بگوییم سرفیس بوک 2 نسبت به مک بوک پرو 15 اینچی کمی ضعیف تر عمل کرده است. مقایسه ها نشان داده است نوبرانه‌ های هر دو شرکت برای انجام فعالیت های روزانه مناسب می باشند , اما پردازنده ای که در مک‌ بوک پرو مورد استفاده قرار گرفته است در مقایسه با سرفیس 2 از سرعت بیشتری برخوردار می باشد. شاید علت این موضوع آن است که پردازنده های تک هسته‌ ای و چند هسته‌ای مک بوک پرو عملکرد بهتری داشته و نمرات بالاتری کسب کرده اند.

در ساخت بدنه مک بوک پرو 15 از آلومینیوم استفاده شده‌ است , بدنه آن کاملا یک پارچه بوده و از استحکام بیشتری برخودار می باشد. شرکت مایکروسافت نیز بدنه ای یک دست ارائه داده و منیزیم را جایگزین آلومینیم کرده است. وزن لپ تاپ اپل نسبت به مایکروسافت کم تر بوده و سبک تر می باشد بنابراین حمل و نقل آن راحت تر است.

مک بوک 15 اینچی دارای یک باتری در زیر صفحه کلید خود است که ظرفیت آن 76 وات‌ ساعت می باشد , اما سرفیس 2 علاوه بر باتری اصلی , یک باتری قوی به صورت مجزا برای صفحه نمایش داشته که به هنگام استفاده به صورت تبلت خیلی مفید است ظرفیت هر دو باتری سرفیس 2 , حدود 90 وات ساعت است که این امر نشان می دهد مایکروسافت باتری قوی تری تولید کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ surface book 2 با یک باتری قوی روانه ی بازار شد

نظرات در مورد : مقایسه سرفیس بوک 2 با مک بوک پرو 15 اینچی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *