انتشار تصاویر زنده از گوشی گلکسی A53 5G

انتشار تصاویر زنده از گوشی گلکسی A53 5G

شرکت سامسونگ در هفته های آینده گوشی جدید سری گلکسی A را با نام گلکسی A53 5G معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن دریافت کردیم و مشخص نیست کدام یک صحت دارند.

به تازگی رونالد کوانت توییتر تصاویر زنده محصول آینده سامسونگ را منتشر کرده که به نظر می رسد رندرهای قبلی صحت داشتند و درنهایت نسل بعدی گلکسی A5 با چنین ظواهری از راه می رسد.

گلکسی A53 5G به نمایشگر حفره ای 6.5 اینچی SAMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است و از تراشه اگزینوس 1200 قدرت می گیرد. این چیپست در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و سیستم عامل اندروید 12 قرار می گیرد.

گذشته از آن در بخش دوربین باید شاهد چهار حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق باشیم. احتمالا دوربین سلفی از نوع 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتشار تصاویر زنده از گوشی گلکسی A53 5G

با وجود چیپست اگزینوس 1200، گوشی به پشتیبانی شبکه 5G می پردازد. باتری آن 5000 میلی آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. گفته شده این مدل نسبت به نسل قبل گران تر است و در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی عرضه می شود.

جزئیات بیشتری موجود نیست و باید تا رونمایی منتظر ماند که احتمالا دور نخواهد بود. در اخباری مرتبط سامسونگ گویی به اجرا برنامه ای در پس زمینه اسمارتفون های خود می پردازد که برای افزایش عمر باتری موجب کاهش سرعت عملکرد سخت افزاری دستگاه می شود. این برنامه یا ابزار GOS نام دارد و عملکرد را در میان 10 هزار نوع اپلیکیشن محدود می کند.

از جمله این اپ ها باید به فیسبوک، تیک تاک، اینستاگرام،  Secure Folder و Samsung Pay که هیچ کدام بازی نیستند و این هدف برای انجام بازی تدارک دیده شده نه اپلیکیشن. عجیب بوده که در فهرست اپ ها خبری از اپ بنچمارکی نیست و در این بین عملکرد گوشی در اپ هایی مانند  3DMark و Geekbench قدرت بالایی از خود نشان می دهد. در حالی که چنین قدرتی را در یک اپ یا بازی نمی توان مشاهده کرد.

بنابراین گوشی سامسونگ در بنچمارک سریع تر از حالت عادی عمل می کند زیرا در حالت عادی GOS فعال می شود. پیشتر یک یوتیوبر کره ای افشا کرد که با GOS سرعت گوشی های سامسونگ تا چه سطحی عملکردشان افت می کند. ناگفته نماند نسخه اسنپدراگون یا اگزینوس اس 22 در بنچمارک ها به دلیل گرما 30 تا 40 درصد عملکرد خود را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند دنیا - قسمت آخر

برخی گفتند در اس 21 اف ای یا اس 22 چنین ابزاری وجود ندارد. در سوی دیگر سایر کاربران شاهد آن بودند. البته سامسونگ در این زمینه اولین نیست و شرکت های دیگری هم پیشتر چنین حرکتی داشتند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده از گوشی گلکسی A53 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *