تبلت وان پلاس سال آینده از راه می رسد

تبلت وان پلاس سال آینده از راه می رسد

در اوایل جولای 2021، گزارش هایی مبنی بر عرضه تبلت خود توسط وان پلاس منتشر شد. در آن زمان، این شرکت همچنین برای علامت تجاری “OnePlus Pad” به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا درخواست داد. در توییت اخیر، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه OnePlus واقعاً در حال توسعه تبلت خود است. توییت مکس جامبور، سردبیر «AllAboutSamsung» ادعا می‌کند که این تبلت سال آینده عرضه خواهد شد. هر چقدر هم که گزارش هیجان انگیز به نظر برسد، همه آنقدر مشتاق نیستند. افشاگر محبوب @rquandt از کلمات بسیار قوی برای توصیف تبلت OnePlus استفاده کرده است.

رولند در پاسخ به توییت مکس گفت: «فقط یکی دیگر از آشغال‌های تبلت مبتنی بر اندروید کم‌توان و گران‌قیمت است. احتمالاً پشتی جدید روی Realme Pad یا هر چیز دیگری می‌زنید. اندروید روی تبلت ها در چنین وضعیت بدی قرار دارد.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تبلت OnePlus ممکن است مبتنی بر OPPO Pad باشد. به هر حال، این دو شرکت اکنون ادغام شده اند. این بدان معنی است که آنها هر دو حق ثبت اختراع و منابع را به اشتراک می گذارند. Oppo Pad در فوریه امسال عرضه شد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 870 و همچنین صفحه نمایش 11 اینچی ال سی دی همراه است. این نمایشگر از رزولوشن 2560 در 1600 و نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

OPPO Pad در حال حاضر در بازار ایالات متحده موجود است. مدلی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 365 دلار دارد. قیمت مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 475 دلار است. OPPO Pad از یک باتری 8300 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این تبلت دارای دوربین 13 مگاپیکسلی و فلاش در پشت است. این دستگاه همچنین می تواند از قلم OPPO Pencil استفاده کند.

در حال حاضر، در بازار تبلت های رده بالا، تنها سری گلکسی تب سامسونگ می تواند با اپل مقایسه شود. با این حال، گوگل به زودی تبلت پیکسل را برای پیوستن به این رقابت عرضه خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو وان پلاس اواخر امسال معرفی می شود

نظرات در مورد : تبلت وان پلاس سال آینده از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *