سری پیکسل 7 اولین گوشی های اندرویدی با پشتیبانی از اپ های 64 بیتی

سری پیکسل 7 اولین گوشی های اندرویدی با پشتیبانی از اپ های 64 بیتی

اپل پشتیبانی از برنامه های 32 بیتی را در سال 2017 متوقف کرد. اکنون، به نظر می رسد همه چیز در بخش اندروید نیز در حال تغییر است. گوگل پیکسل 7 و 7 پرو که به تازگی راه اندازی شده اند، به نظر اولین مجموعه از تلفن های اندرویدی هستند که فقط از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کنند.

میشال رحمان در توییتر فاش کرد که سری گوگل پیکسل 7 ممکن است اولین گوشی هوشمند اندرویدی 64 بیتی باشد. علاوه بر این، چندین کاربر گزارش دادند که تلفن‌های پیکسل جدید آنها قادر به بارگذاری برنامه‌های خاص، احتمالاً برنامه‌های ۳۲ بیتی نیستند. با این حال، پیکسل های جدید روی نسخه 64 بیتی اندروید اجرا نمی شوند. اگر کاربران سعی در نصب برنامه های 32 بیتی داشته باشند، گوگل با نمایش پیام “برنامه نصب نشده است زیرا برنامه با گوشی شما سازگار نیست” آنها را مسدود می کند.

این تغییر بر تجربه شما تأثیری نخواهد گذاشت زیرا در دهه گذشته، Google زمان قابل توجهی را صرف پشتیبانی از 64 بیت در اندروید کرده است. فروشگاه Google Play از آگوست 2019 همه برنامه ها را ملزم به پشتیبانی 64 بیتی کرده است و همچنین سرویس برنامه های 32 بیتی را بدون پشتیبانی 64 بیتی متوقف کرده است.

این روزها به راحتی یک برنامه 32 بیتی پیدا نخواهید کرد. ما می توانیم فقط به یک برنامه فقط 32 بیتی فکر کنیم: Flappy Bird که برای مدت کوتاهی یک مد بود. مزایای اپلیکیشن های 64 بیتی چیست؟ خوب، هیچ چیز از نظر کاربران قابل توجه نیست. با این حال، برنامه های 64 بیتی امن تر هستند، عملکرد بهتری ارائه می دهند و هزینه پردازش را کاهش می دهند.

در اخبار مرتبط، گزارش شده است که تبلت Pixel آینده با نسخه 64 بیتی اندروید 13 عرضه خواهد شد. گوگل هنوز آن را تایید نکرده است، اما اگر این تبلت واقعاً با معماری تنها 64 بیت عرضه شود، یکی از این تبلت ها خواهد بود. اولین دستگاه های اندرویدی که این کار را انجام دادند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دارندگان سیستم های گیمینگ جدید لنوو از سه ماه اشتراک Stadia Pro گوگل برخوردار می شوند

نظرات در مورد : سری پیکسل 7 اولین گوشی های اندرویدی با پشتیبانی از اپ های 64 بیتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *