انتشار جزئیات تازه از گوشی iQOO Z7 5G

انتشار جزئیات تازه از گوشی iQOO Z7 5G

انتظار می رود IQOO اواخر این ماه در هند IQOO Z7 5G را اعلام کند. در حال حاضر ، این برند در حال آشکار کردن تدریجی ویژگی های اصلی دستگاه است. صدای جیر جیر منتشر شده توسط این برند ، طراحی جلوی Z7 را نشان داده است.

توییت زیر نشان می دهد که IQOO Z7 5G دارای صفحه نمایش شکاف آب با چانه ضخیم است. سمت راست دستگاه دارای یک صخره دهنده و یک کلید برق است. حتی گوشی پیشین، IQOO Z6 ، دارای صفحه نمایش شکاف آب بود. با این حال ، به نظر می رسد که در حالی که Z6 یک پنل LCD داشت ، Z7 می تواند به یک صفحه نمایش AMOLED مجهز شود.

Z6 از Snapdragon 695 استفاده شده است. یک نشت اخیر نشان داد که Z7 ممکن است مجهز به چیپست کمرنگ تر 920 باشد. مشخصات دیگر Z7 هنوز مشخص نشده است. به نظر می رسد که دوربین اصلی دستگاه مجهز به تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) خواهد بود.

طبق گزارش اخیر ، IQOO Z7 5G ممکن است در 21 مارس در هند آغاز شود. گفته می شود که این ترکیب شامل IQOO Z7 Pro 5G است ، اما به نظر می رسد که در کنار Z7 راه اندازی نمی شود.

در اخبار مرتبط ، IQOO در حال کار بر روی سری IQOO Z7 برای بازار چین است. IQOO Z7X ممکن است مجهز به چیپست Snapdragon 695 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 وات باشد. IQOO Z7 ممکن است با تراشه Snapdragon 782G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات وارد شود. انتظار می رود Z7 و Z7X در اوایل این ماه در بازار چین آغاز شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا جزئیات بیشتر از سری iQOO 12

نظرات در مورد : انتشار جزئیات تازه از گوشی iQOO Z7 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *