انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی ردمی نوت 12 توربو

انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی ردمی نوت 12 توربو

گوشی Redmi Note 12 Turbo 5G برنامه ریزی شده در ۲۸ مارس طی رویداد چین معرفی شود. قبل از عرضه، زیربرند شیائومی مشخصات کلیدی را در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرد. اکنون ردمی جزئیات کلیدی را در مورد صفحه نمایش این مدل جذاب آشکار ساخته است.

Redmi یک تیزر جدید از Redmi Note 12 Turbo 5G منتشر کرده که تأیید می کند دستگاه دارای پنل OLED انعطاف پذیر 12 بیتی است. این پنل از 68.7 میلیارد رنگ، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3، بیش از 1920 هرتز PWM Dimming و گواهی HDR10+ را دارا است. گوشی هوشمند دارای یک حفره دوربین در وسط بوده و ظاهراً حاشیه‌های بسیار باریک‌تری نسبت به آیفون 14 دارد.

این برند آشکار کرده که Redmi Note 12 Turbo 5G دارای حاشیه نمایشگر 2.22 در 1.95 میلی‌متر در 1.42 میلی‌متری است. گذشته از آن باید به 181 گرم وزن هم اشاره کنیم که با ضخامت کلی 7.9 میلی متر یک گزینه نه چندان سنگین تلقی می شود.. شیائومی ادعا می کند که Redmi Note 12 Turbo 5G نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.45 درصدی دارد.

تیزرهای قبلی تایید کرده اند که Redmi Note 12 Turbo 5G از پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 قدرت گرفته با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود. این دستگاه مجهز به یک محفظه خنک کننده بخار 3725 میلی متری برای دفع گرما بوده و پوسترها یک دوربین 64 مگاپیکسلی سه گانه در عقب این گوشی را فاش می کنند. برخورداری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی هم مهیا است.

ما انتظار داریم که جزئیات بیشتری در مورد Redmi Note 12 Turbo 5G در روزهای آینده فاش شود. ردمی درصدد بوده برند چینی مدل های بیشتری را در سال 2023 معرفی کند. گوشی های هوشمند این کمپانی همگی خوش قیمت بوده و با مشخصات کلیدی برجسته از راه می رسند. ردمی نوت 12 توربو همانطور که از نامش پیدا بوده، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 داشته و با ویژگی های برجسته از راه می رسد.

ردمی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های جدید پر سازد و انتظار داریم بزودی سایر محصولات جدید ردمی نیز از راه برسد. این کمپانی همچنین چندین مدل دیگر هم بزودی معرفی خواهد کرد. شایان ذکر بوده ردمی این مدل توربو را با نام پوکو اف 5 عرضه جهانی می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K50i 5G

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی ردمی نوت 12 توربو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *