انتشار تصویر رندر جدید از گوشی Galaxy Z Flip 5

انتشار تصویر رندر جدید از گوشی Galaxy Z Flip 5

طبق گزارشات منتشر شده توسط Ice Universe، گوشی Galaxy Z Flip 5 سامسونگ از صفحه نمایش خارجی بزرگتری در مقایسه با نسل های قبلی خود بهره می‌برد. طبق این توییت، صفحه نمایش خارجی 3.4 اینچی دارای وضوح 720 در 748 پیکسل و تراکم پیکسلی 305PPI است.

صفحه نمایش بیرونی دستگاه بسیار بزرگتر از نمونه های موجود در گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فلیپ 4 است و نسبت ابعاد مربعی شکل پوشه ای دارد که استفاده از آن را برای کارهایی مانند بررسی اعلان ها و ویجت ها راحت می سازد.

صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر همچنین می‌تواند به معنای تغییرات بیشتر در رابط کاربری و ویژگی‌های نرم‌افزاری سامسونگ باشد، اگرچه مشخص نیست آیا این شرکت اجازه استفاده کامل از برنامه را مستقیماً روی صفحه نمایش می‌دهد یا خیر. با این وجود، انتظار می‌رود که گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش OLED تاشو اصلی 6.7 اینچی با لولای قطره‌ای باشد که دید چروک‌های صفحه را کاهش می‌دهد و فاصله بین دو نیمه گوشی را از بین می‌برد.

همچنین شایعه شده است که گلکسی زد فلیپ 5 دارای سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 گلکسی، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت و استاندارد IPX8 خواهد بود. با صفحه نمایش خارجی بزرگتر و سایر مشخصات شایعه شده، Galaxy Z Flip 5 می تواند یکی از امیدوارکننده ترین گوشی های تاشو باشد.

طبق گزارش های اخیر، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را زودتر از زمان مورد انتظار عرضه خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ 5 نیز اخیراً در رندرهای CAD رویت شده است و صفحه نمایش بیرونی بازطراحی شده را نشان می دهد. جالب اینجاست که یک ویدیوی رندر جدید وجود دارد که نشان می دهد صفحه نمایش پوشه ای شکل هنگام خاموش شدن نمایشگر دیده نمی شود زیرا دارای یک پنل پشتی مشکی است.

در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند تاشو آینده گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را زودتر از زمان مورد انتظار عرضه کند. اعتقاد بر این است که چنین اقدامی یک تلاش استراتژیک برای شکست سایر رقبا از جمله پیکسل فولد گوگل برای بازاریابی و جلوگیری از تحت الشعاع قرار گرفتن نسخه بعدی آیفون اپل خواهد بود.

بیشتر بخوانید  احتمالا گلکسی اس 9 در دو نسخه معرفی خواهد شد

راس یانگ، تحلیلگر صنعت فاش کرده که برآوردهای تولید گلکسی زد فلیپ 5 در جولای 2023 دو برابر تولید مدل قبلی در سال 2022 است. در حالی که گلکسی زد فولد 5 ذکر نشده، با توجه به سری گلکسی زد فلیپ، تعجب آور نیست. مقرون به صرفه‌تر، شیک‌تر و در مقادیر بالاتر از سری Galaxy Z Fold به فروش می‌رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر جدید از گوشی Galaxy Z Flip 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *