انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی 13 اولترا

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی 13 اولترا

در حالی که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو قرار است ماه آینده در نمایشگاه MWC به صورت جهانی عرضه شوند، به نظر می رسد که شیائومی ممکن است با شیائومی 13 اولترا وقت خود را صرف کند. با توجه به کلمه در مورد انگور، مدل پیشرو خط تولید می تواند تا اواخر آوریل به جای آن عرضه شود.

شیائومی 13 اولترا در راه است. شیائومی از آن زمان برنامه های خود را برای عرضه شیائومی 13 اولترا به عنوان گوشی پرچمدار اصلی خود هم در چین و هم در بازار جهانی تأیید کرده است. شایعات اخیر حاکی از احتمال راه اندازی در MWC در بارسلونا در ماه آینده بود، اما به نظر می رسد افشای جدید با این شایعات در تناقض است.

بر اساس اطلاعاتی که معمولاً منتشر می کند Digital Chat Station، هر دو سری OPPO Find X6 و Honor Magic5 درست بعد از سال نو چینی معرفی خواهند شد. سال نوی چین در 22 ژانویه است. با توجه به اینکه جشن ها چقدر طول می کشد، می توان انتظار داشت که هر دو ترکیب در اواسط تا اواخر فوریه راه اندازی شوند. با این حال، این افشاگر قوی است که شیائومی 13 اولترا در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

با توجه به آغاز MWC در اواخر فوریه، بعید است که Xiaomi 13 Ultra در کنفرانس عرضه شود. با این حال، معرفی جهانی پرچمداران شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تایید شده است. با زمزمه های پشت سر هم در صفحات وب چینی، شیائومی 13 اولترا را می توان برای عرضه در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل در بازار خانگی شیائومی آماده کرد. با این حال، مشخص نیست که آیا این پرچمدار به طور همزمان در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 11 را دریافت نمی کنند

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی 13 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *