ال جی بزودی کروم بوک خود را معرفی می کند

ال جی بزودی کروم بوک خود را معرفی می کند

ال جی اگرچه بخش تلفن هوشمند خود را بسته است، اما این بدان معنا نیست که شاهد عرضه محصولی چون لپ تاپ توسط این کمپانی کره ای نباید باشیم. به تازگی جزئیاتی پیرامون کروم بوک جدید این کمپانی منتشر شد.

کروم بوک ها اخیراً بسیار محبوب شده اند. در حالی که گزینه های زیادی از تولید کنندگان مختلف موجود است ، در واقع بازیکن جدیدی در فضا وجود ندارد. این باید به زودی تغییر کند زیرا LG اولین Chromebook خود را عرضه می کند.

ال جی در ساخت رایانه تازه کار نیست. مجموعه رایانه های شخصی باریک و سبک LG Gram آن در بازارهای مختلف فروخته می شود و به طور کلی نظرات مثبت را دریافت کرده است. اکنون ، آماده است که سخت افزار خود را به بازار Chromebook وارد کند.

LG Chromebook اولین لپ تاپ Chromebook آن خواهد بود و در وب سایت گروه Bluetooth Special Interest مشاهده شده است که در آن مجوز خود را دریافت کرده است. این لیست برای اولین بار توسط Chrome Unboxed گزارش شد ، با این حال ، نشان نمی دهد که رایانه دارای شماره مدل “11TC50Q” و دارای بلوتوث 5.1 است.

در حال حاضر بسیاری از جزئیات ناشناخته وجود دارد ، اما دانستن چیزی که هیجان انگیز است این است که LG Chromebook چگونه خواهد بود. البته ، مشخصات و همچنین قیمت نیز مهم است ، اما ما تا زمان راه اندازی دستگاه به احتمال زیاد با این جزئیات آشنا نخواهیم شد.

این احتمال وجود دارد که Chromebook ال جی امسال وارد بازار شود ، اما احتمال راه اندازی CES را نمی توان رد کرد ، که صادقانه بگویم ، راه بهتری برای معرفی اولین Chromebook خود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی جی 4 در رنگ طلایی و سفید عرضه شد

نظرات در مورد : ال جی بزودی کروم بوک خود را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *