هوآوی P60 به چیپ ساخت TSMC مجهز می شود

هوآوی P60 به چیپ ساخت TSMC مجهز می شود

هواوی رویداد جدیدی را در تاریخ 6 سپتامبر برگزار می‌کند و از گوشی‌های پرچمدار سری Mate 50 رونمایی خواهد کرد. علاوه بر بسیاری از ویژگی های برتر دیگر، این اولین گوشی هوشمند هوآوی با نام تجاری تصویربرداری هواوی، XMAGE است. به هر حال، تعداد زیادی ویژگی شگفت انگیز از جمله طراحی جدید، عمر باتری، ارتباطات و غیره وجود خواهد داشت.

این سری شامل چندین مدل مانند هواوی میت 50، میت 50 پرو، میت 50 RS شده و ممکن است میت 50 ای نیز وجود داشته باشد. همه مدل ها به جز مدل دوم دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 4G هستند. در مورد 50E ادعا شده، این گوشی با اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد.

در این راستا، اکثر کاربران شک دارند که آیا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 4G از فرآیند TSMC استفاده می کند یا خیر. هرچند در حال حاضر نمی‌توانیم این اطلاعات را تأیید کنیم. اما همانطور که یک افشاگر Weibo ثابت می کند، تراشه های سری P60 از فناوری TSMC استفاده می کنند!

با بازگشت به سری میت 50 هواوی، مدل پرو با سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، لنز 13 مگاپیکسلی IMX688 فوق عریض، لنز سیاه و سفید 40 مگاپیکسلی IMX600 و + لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OV64B 3.5X در کنار دوربین جلو که شامل تشخیص چهره شده، ارائه می شود. نسخه استاندارد سری میت 50 هواوی از یک صفحه نمایش تخت با حفره ای در مرکز نمایشگر استفاده می کند. Mate 50 Pro از صفحه نمایش منحنی با بریدگی چتری استفاده می کند و طراحی انحنای بزرگ صفحه نمایش آبشار را کنسل می نمایند.

یکی دیگر از نقاط فروش سری Mate50 هواوی، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 ساخت خود این شرکت خواهد بود. در نهایت، اخیراً متوجه شدیم که مدل‌های آینده هواوی از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند. پیش از این، شنیده بودیم که آیفون 14 از این فناوری برخوردار است. اکنون، مشخص شده است که هوآوی ممکن است با ویژگی مشابهی عرضه شود. صادقانه بگویم، در حال حاضر، هیچ مزیتی به همراه نخواهد داشت. اما در آینده قابل مشاهده، این کار را انجام خواهد داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هواوی از Y8p میان رده بی سروصدا رونمایی کرد

نظرات در مورد : هوآوی P60 به چیپ ساخت TSMC مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *