انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy Z Fold 5 آینده

انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy Z Fold 5 آینده

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را در ماه آگوست معرفی کند. با این حال، ET News، یک نشریه کره جنوبی گزارشی در مورد Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 منتشر کرده است که در سال 2023 معرفی خواهند شد. این گزارش تراشه، دوربین و انتظارات فروش هر دو دستگاه را نشان می دهد.

این نشریه از طریق منابع صنعتی دریافته است که گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که تراشه SD8G2 ممکن است در اوایل نوامبر سال جاری معرفی شود.

Galaxy Z Fold 5 دارای یک واحد دوربین سه گانه با دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. هنوز جزئیات دوربین Z Flip 5 مشخص نیست. این گزارش همچنین نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد بیش از 10 میلیون دستگاه از Z Fold 5 و Z Flip S را در نیمه دوم سال 2023 بفروشد. همچنین پیش بینی می شود که 8 میلیون دستگاه Z Flip 5 و 2 میلیون دستگاه از Z Flip 5 بفروشد. از Z Fold 5. تا آنجا که به Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 مربوط می شود، حدس زده شده که سامسونگ امیدوار است به هدف فروش 15 میلیون دستگاه دست یابد.

سامسونگ هنوز تاریخ رویداد Unpacked بعدی خود را تایید نکرده است. با این حال، افشای اطلاعات اخیر نشان داده است که رویداد بعدی معرفی سامسونگ در 10 آگوست برگزار خواهد شد. این رویداد شامل رونمایی سه دستگاه مانند Galaxy Z Fold 4، Z Flip 4 و Galaxy Watch 5 / Watch 5 خواهد بود. انتظار داریم تمامی مدل ها تا 26 آگوست راهی بازار شوند و برای کسب اطلاعات دقیقتر باید منتظر ماند.

شرکت کره ای سخت در تلاش است تا محصولاتی بزرگ برای سال 2022 تدارک بیند. بخصوص در بخش ساعت های هوشمند که امسال یک مدل پرو هم تدارک دیده شده و با ویژگی های برجسته از راه خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت و تاریخ انتشار گلکسی + S6 edge

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy Z Fold 5 آینده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *