انتشار تصویری از آیفون SE 2 در اینترنت ؛ صفحه نمایش بدون حاشیه

آیفون SE 2

شرکت اپل با تولید محصولات منحصر به فرد جایگاه بالایی را در بازار تکنولوژی برای خود فراهم کرده است و توانسته در صدر جدول پر فروش ترین برند های گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی قرار گیرد و آن را حفظ کند. در این میان آیفون SE 2 یکی از جدید ترین محصولات این شرکت است که مدت ها است سر و صدای زیادی را به پا کرده است. این گوشی که جلب توجه زیادی کرده و گویا به یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت اپل تبدیل شده است موفقیت چشم گیری برای این کمپانی بزرگ به همراه داشته است. اخیرا تصاویری از آیفون اس ای 2 منتشر شد و استقبال از این تصاویر با حدی زیادی بود که مدیران شرکت اپل را به ادامه تولید این محصول تا نسل دوم تشویق کرد.

بر اساس تصاویری که از گوشی آیفون SE 2 در سایت ها و شبکه های مجازی منتشر شد می توان دید که این گوشی , از نظر ظاهری به آیفون ایکس معروف شباهت بسیار زیادی دارد. با این موضوع اولین ویژگی که به یاد می آید بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون ایکس است که در اس ای 2 نیز دیده می شود , همچنین در قسمت پایینی نیز شاهد جای خالی دکمه هوم هستیم که در تصاویر کاملا به چشم می آید. از دیگر شباهت های آیفون ایکس و آیفون اس ای 2 , عدم وجود حاشیه در اطراف صفحه نمایش است به طوری که صفحه نمایش کاملا تا لبه های بدنه کشیده شده و هیچ گونه حاشیه ای در اطراف گوشی دیده نمی شود. به طور کلی می توان گفت که از جلو , شباهتبی نظیری به آیفون 10 دارد ولی از لبه های چپ و راست دارای تفاوت هایی است که این گوشی را از آیفون ایکس متمایز می کند. کناره های آیفون SE 2 , بر گرفته از نسل اول صاف و تخت است , هر چند که آیفون 10 با انحنایی که داشت راحت تر در دست جای می گرفت اما این نوع طراحی نیز طرفداران زیادی دارد.

آیفون SE 2

اندازه آیفون SE 2 , بسیار مناسب بوده و به راحتی در یک دست جای می گیرد و با دست دیگر می توان کاملا به گوشی تسلط داشته و با آن کار کرد , با توجه به این که افراد زیادی علاقه دارند یک گوشی با اندازه متوسط که در یک دست جای می شود , تهیه کنند , این امر برای آیفون SE 2 یک مزیت شمرده می شود. پس از تولید آیفون 10 , اپل گامی بزرگ در موفقیت برداشت و توانست 99 درصد از کاربران خود را راضی نگه داشته و اعتبار خود را دو چندان کرد و به سود 16 میلیونی رسید , این موضوع نشان دهنده این امر است که سیستم تشخیص چهره و صفحه نمایش برش دار برای شرکت اپل موفقیت به همراه داشت و همین امر شرکت اپل را به ادامه این مسیر ترقیب می کند.

بیشتر بخوانید  همین الان iOS 12 را نصب کنید !

تغییر در شکل و مشخصات گوشی های اپل , بر سایر شرکت ها نیز تأثیر گذار بوده و باعث می شود آن ها نیز برای ارتقأ کیفیت محصولات خود و ابتکار دست به کار شوند. هر چند که کپی کردن و تقلید از محصول یک شرکت برتر چندان کار درستی نیست , اما از تکرار نمایشگر برش خورده در محصولات سایر کمپانی ها می توان تلاش برای افزایش جذابیت در محصولات را درک کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از آیفون SE 2 در اینترنت ؛ صفحه نمایش بدون حاشیه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *