انتشار آپدیت جدید برای ساعت Galaxy Watch 5

انتشار آپدیت جدید برای ساعت Galaxy Watch 5

سامسونگ اخیراً به‌روزرسانی گلکسی واچ 5 را منتشر کرده است که یک عملکرد جدید به نام تشخیص دستگاه متصل را اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عملکرد وضعیت باتری گلکسی واچ، عملکرد صفحه لمسی و سایر اجزای گوشی هوشمند متصل را بررسی کنند. اکنون، این برند به‌روزرسانی دیگری را ارائه کرده است، اما این بار برای هر دو سری Galaxy Watch 5 و Watch 4. به روز رسانی جدید به گجت های پوشیدنی کنترل بیشتری بر گجت های خانه هوشمند می دهد. در اینجا جزئیات است.

به‌روزرسانی میان‌افزار برای Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro و همچنین Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic با شماره ساخت نسخه 1.1.08 در حال عرضه است. به‌روزرسانی جدید به کاربران گلکسی واچ این امکان را می‌دهد که ترموستات خود را با تنظیم دمای نقطه تنظیم گرمایش یا سرمایش کنترل کنند. آنها همچنین می توانند پرده های هوشمند موتوری را باز و بسته کنند و حتی سطح را به صورت دستی تنظیم کنند.

علاوه بر این، کاربران می توانند سرعت فن دستگاه های تصفیه هوا در خانه را از مچ دست خود کنترل کنند. SmartTag همچنین می تواند از طریق خود ساعت کنترل شود و پیدا کردن چیزهای گم شده را آسان تر می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب می تواند پخش زنده ویدیو از خانه و دوربین زنگ در به ساعت هوشمند شما باشد. گفته می شود که با دوربین های Ring و Nest که از WebRTC پشتیبانی می کنند سازگار است. بنابراین اکنون می توانید بدون نیاز به باز کردن گوشی هوشمند خود، دقیقاً از ساعت هوشمند خود بررسی کنید که چه کسی در درب منزل شما است. این به‌روزرسانی همچنین به ساعت‌های گلکسی اجازه می‌دهد تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند را کنترل کند.

شایان ذکر است که سامسونگ اخیراً با سایر سازندگان با استفاده از پروتکل Matter همکاری کرده و تعداد دستگاه های تحت شبکه SmartThings را گسترش داده است. این برند همچنین از ایستگاه جدید SmartThings و یک هاب چند منظوره برای افرادی که به تازگی سفر خانه هوشمند خود را آغاز کرده اند، معرفی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ؛ پیشتاز دنیای چاپ با تلفن همراه

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای ساعت Galaxy Watch 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *