آمپلی فایر بلوتوثی FiiO BTR7 معرفی شد

آمپلی فایر بلوتوثی FiiO BTR7 معرفی شد

FiiO از نسخه سفید رنگ اندروید آمپلی فایر هدفون قابل حمل BTR7 در چین رونمایی کرد. مدل جدید پس از عرضه تقویت‌کننده بی‌سیم قابل حمل BTR7 در سال 2022 عرضه شد. تقویت‌کننده هدفون بی‌سیم جدید از فناوری الکتروفورز آلیاژ آلومینیوم استفاده می‌کند. این می تواند سختی مداد بالاتر از 3H را تحمل کند و می تواند به طور موثر از خوردگی جلوگیری کند.

آمپلی فایر هدفون بلوتوث بی‌سیم سفید FiiO می‌تواند در صورت استفاده برای عملکرد راحت‌تر ثابت بماند. BTR7 جدید از معماری صوتی کاملی مطابق با استانداردهای Hi-Fi استفاده می کند. همچنین علاوه بر درایور آمپر دارای یک فیلتر DAC + پایین گذر است. این یک خروجی صوتی با کیفیت بالا از نظر جزئیات و پویایی را تضمین می کند. DAC از دو واحد ESS ES9219C برای کمک به حذف تداخل کانال و بهبود جداسازی استفاده می کند. قسمت آمپر از فناوری آمپر THX AAA برای تشکیل یک درایو آمپر کاملا متعادل استفاده می کند.

توان خروجی نسخه سفید BTR7 تقریباً دو برابر فشار مستقیم DAC تک سر است. FiiO ادعا می کند که توان خروجی متعادل مدل بیش از 30 درصد افزایش می یابد. BTR7 مجهز به تراشه بلوتوث Qualcomm QCC5124 است که از کدگذاری بلوتوث با وضوح بالا LDAC، aptX HD، aptX Adaptive و همچنین رمزگذاری بلوتوث معمولی پشتیبانی می کند. این تقویت کننده از XMOS XU208 برای رمزگشایی USB استفاده می کند و می تواند از درایو رایگان USB 1.0 پشتیبانی کند. زمانی که مدل همراه با نرم افزار پخش استفاده می شود، می توان تا 16 بار توسعه را به دست آورد.

آمپلی فایر هدفون بلوتوث قابل حمل بی سیم BTR7 اولین تقویت کننده رمزگشای بلوتوث است که دارای شارژ بی سیم است. با پروتکل شارژ بی سیم Qi سازگار است. باتری داخلی 880 میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژ کامل تا 9 ساعت دوام می آورد. نسخه سفید تقویت کننده هدفون بلوتوث بی سیم قابل حمل FiiO BTR7 در حال حاضر در چین با قیمت 1349 یوان (195 دلار) به فروش می رسد. می توان آن را از پلتفرم های خرده فروشی مانند Jingdong خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پلیر FiiO M11S با پردازنده اسنپدراگون 660 معرفی شد

نظرات در مورد : آمپلی فایر بلوتوثی FiiO BTR7 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *