هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

شرکت هوآوی پیشتر در رویداد نوامبر 2021 چین خود چندین محصول رونمایی کرد که باید به ساعت هوشمند Watch GT Runner، تبلت هیبریدی MateBook E، آل این وان MateStation X و هدست Glass 6DoF اشاره کرد.

در ادامه با تمامی این دیوایس ها آشنا خواهیم شد.

 

ساعت Watch GT Runner

هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

می توان گفت Watch GT Runner به طور خاص از طراحی بهینه و زیبایی بهره می برد. بدنه شیک ساعت از یک قاب فیبر کامپوزیت با استحکام بالا ساخته شده تا یک قاب محکم، نازک و مقاوم در برابر سایش باشد. این ساعت همچنین از جلوه ظاهری اسپرت هم برخوردار است.

ساعت Watch GT Runner دارای بدنه سبک وزنی است که تنها 38.5 گرم وزن دارد. همچنین دارای بند سیلیکونی آنتی باکتریال بوده، بنابراین نگران باکتری های تولید شده توسط عرق و لکه ها در طول تمرینات ورزشی نخواهید بود.

GT Runner همچنین دارای یک رابط کاربری طراحی شده ویژه برای دوندگان است که داده های حرفه ای مختلف از تعداد تمرین تا شاخص دویدن را دربرمی گیرد. پارامترهای دیگری که در زمان واقعی قابل دسترسی هستند عبارتند از زمان ضربان قلب، ارتفاع و آب و هوا.

Watch GT Runner دارای صفحه نمایش AMOLED دایره ای 1.43 اینچی با پشتیبانی از لمس تمام صفحه است. این ساعت تحت سیستم عامل HarmonyOS بوده که از انواع برنامه‌های شخص ثالث مانند Kugou Music، Himalayas، AutoNavi Maps، Air Travel و غیره پشتیبانی می‌کند و تقریباً برای کاربری روزمره طراحی شد.

شاید بزرگترین نکته برجسته Watch GT Runner عملکرد موقعیت یابی باشد. گفته می شود که این ساعت دارای اولین طرح ثبت اختراع صنعت از آنتن خارجی مخفی شناور برخوردار است. این طراحی آنتن موقعیت یابی که در بدنه فیبرپلیمری پنهان شده اثر سیگنال تا حد زیادی افزایش می یابد و عملکرد آنتن در مقایسه با طراحی سنتی 135٪ بهبود می یابد. این ساعت دارای قابلیت پشتیبانی از GPS، Beidou، GLONASS، GALILEO و QZSS هم است.

از نظر عمر باتری، Watch GT Runner می تواند تا 14 روز فعال باقی بماند. در کاربری سنگین نیز تا 7 روزی دوام خواهد داشت. ساعت Watch GT Runner از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. همراه با شارژر عرضه می شود و همچنین می توان آن را از طریق قابلیت شارژ معکوس گوشی های هوآوی شارژ کرد.

در مورد قیمت، Watch GT Runner با قیمت 2188 یوان (~ 343 دلار) به فروش می رسد. تاریخ پیش فروش 17 نوامبر بوده و از 26 نوامبر راهی بازار چین و برخی نقاط دیگر خواهد شد.

 

تبلت هوآوی MateBook E

هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

تبلت هیبریدی MateBook E را می توان رقیب جدی سرفیس پرو مایکروسافت دانست که دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجه و طراحی شبیه به میت پد همین شرکت است. این دستگاه تحت سیستم عامل ویندوز 11 بوده و با پردازنده Core i5 یا i7 نسل یازدهمی اینتل می توان یکی از گزینه ها را خریداری کرد. دستگاه به چیپ گرافیکی Intel Iris X مجهز شده و با 8 یا 16 گیگابایت رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی 256/512 گیگابایتی PCIe NVMe SSD عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی های P50 Pro و P50 Pocket هوآوی راهی بازار جهانی شدند

تمامی مدل به صفحه نمایش 12.6 اینچی اولد با رزولوشن 2560×1600 پیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب تعبیه شده و قابلیت پشتیبانی از قلم هوآوی M-Stylus وجود دارد.

بسته به پیکربندی MateBook E، دستگاه 2 در 1 جدید با یک صفحه کلید مغناطیسی هوشمند یا صفحه کلید کشویی همراه است. در مورد بخش ارتباطی، یک پورت Thunderbolt 4 برای شارژ و یک جک 3.5 میلی متری هدفون در کار است. این دستگاه از اتصال WiFi 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی دارد و از M-Stylus هم در کارا است. علاوه بر این، دارای چهار بلندگو و میکروفون چهارگانه بوده و یک باتری 42 وات ساعتی دارد.

قیمت این مدل با پردازنده Core i5 و 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی 5999 یوان بوده و بهترین نسخه با 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 و 512 گیگابایت حافظه 8699 یوان قیمت دارد. البته چنین هزینه ای شامل قلم و صفحه کلید هم می شود.

 

آل این وان هوآوی MateStation X

هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

اگر به دنبال سیستم دسکتاپ همه کاره هستید، هوآوی MateStation X با صفحه نمایش 28.2 اینچی IPS LCD می تواند انتخاب خوبی باشد. در بخش سخت افزاری، پردازنده AMD Ryzen 5 5600H یا AMD Ryzen 7 5800H به همراه گرافیک Radeon وجود دارد.

این محصول هوآوی را می توان تنها در یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی M.2 NVMe خریداری کرد.. آل این وان جدید هوآوی همراه با صفحه کلید بی سیم با اسکنر اثر انگشت داخلی و ماوس بلوتوث همراه عرضه می شود و به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز است.

هوآوی MateStation X در نسخه پایه Ryzen 5 5600H با 9999 یوان و در مدل Ryzen 7 5800H بیش از 11999 یوان قیمت دارد. همچنین برنامه ریزی شده تا در سال جاری راهی بازار شود.

 

هدست هوآوی VR Glass 6DoF

هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

آخرین محصول رونمایی شده هوآوی در رویداد اخیر هدست عینکی VR Glass 6Dof است که طراحی نوین و فناوری های بزرگی دارد. VR Glass 6DoF که یک هدست VR گیمینگ با دو کنترلر اختصاصی محسوب می شود، تنها وزن آن 188 گرم بوده و زاویه دید 90 درجه دارد.

این هدست به صفحه نمایش LCD دوگانه 2.1 اینچی با رزولوشن تک چشمی 1600×1600 پیکسل و وضوح دوچشمی 3200×1600 پیکسل مجهز است. هر دو لنز با نزدیک بینی تا 7.00- قابل تنظیم هستند.

هوآوی VR Glass 6DoF از تاریخ 26 نوامبر در چین با قیمت 3999 یوان در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه هوآوی در رویداد نوامبر 2021 چین رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *