پرچمدار بعدی HTC یو 12 پلاس خواهد بود

یو 12 پلاس

دو گوشی U11 و U11 پلاس پرچم داران شرکت اچ تی سی در سال 2017 بودند که متاسفانه چندان برای این شرکت موفقیت آمیز نبودند و نتوانستند فروش زیادی برای شرکت اچ تی سی به ارمغان بیاورند. از این رو این شرکت تصمیم گرفت روش دیگری را برای سال جدید خود پیش بگیرد. وب سایت معتبر HTC SOURCE اعلام کرده که این شرکت قصد دارد امسال فقط یک گوشی را معرفی نماید که آن هم گوشی ای نیست که اخبار زیادی درباره آن منتشر شده باشد.

گوشی U12 پلاس که قبلا به عنوان پرچم دار جدید این شرکت معرفی شده و اخبار زیادی درباره آن نیز در فضای مجازی منتشر شده بود, اصلا قرار نیست تولید شود! گویا شرکت اچ تی سی تصمیم گرفته در سال 2018 پرچم داری تولید نکند چرا که از عدم استقبال مجدد می ترسد , مدیران اچ تی سی قصد دارند در سال جاری یک گوشی میان رده به نام U12 Life را به بازار عرضه کنند.

با توجه به سخنانی که اچ تی سی بیان کرده نمی توان با قطعیت تولید نشدن U12 پلاس را تأیید کرد , برخی از سهام داران معتقدند با ایجاد تغییراتی در U12 و شبیه سازی آن به گلکسی اس 9 , می توان جایگاه خوبی برای این گوشی در بازار پیدا کرد اما برخی دیگر نظری خلاف این امر داشته و اصرار بر عدم عرضه این گوشی دارند.

به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم شرکت اچ تی سی چه تصمیمی برای تولید گوشی سال جدید خود می گیرد , چیزی که با اطمینان می توان درباره آن صحبت کرد این است که در اوایل ماه مه یک گوشی هوشمند را عرضه خواهد کرد , بر اساس تعدادی از منابع , این موبایل دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن 64 گیگا بایت و 128 گیگا بایت است , پردازنده ی استفاده شده در آن اسنپدراگون ۸۴۵ می باشد , دوربین اصلی و سلفی آن دوگانه بوده و رم این گوشی 6 گیگابایت خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدار بعدی HTC یو 12 پلاس خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *