انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی Moto G50

انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی Moto G50

موتورولا Moto G200 5G چند روز پیش آپدیت پایدار اندروید 12 را دریافت کرد و اکنون نوبت Moto G50 است که طعم جدیدترین نسخه اندروید را بچشد. این به‌روزرسانی با نسخه سیستم‌افزار S1RF32.27-25 ارائه می‌شود و رابط کاربری و ویژگی‌های جدیدی را برای گوشی هوشمند به ارمغان می‌آورد.

اما، توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط در بریتانیا برای مدل XT2137-1-DS منتشر می‌شود. ما در اینجا پیرامون نسخه مجهز به اسنپدراگون 480 صحبت می کنیم، نه نسخه ای با چیپست Dimensity 700 مدیاتک که موجب شد نام این دستگاه Moto G50 5G شود.

مدل اسنپدراگون 480 از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند، اما موتورولا تصمیم گرفت از برچسب 5G در نام گوشی استفاده نکند. گفته می‌شود، اگر در بریتانیا زندگی می‌کنید و هنوز اعلان به‌روزرسانی در Moto G50 دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات گوشی هوشمند خود، آن را به صورت دستی بررسی کنید. و اگر گوشی هوشمند دیگری از موتورولا دارید، می توانید به این راه بروید تا ببینید آیا برای ارتقای اندروید 12 واجد شرایط است یا خیر.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود که موتورولا در هفته‌های آینده مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند میان رده و اقتصادی را روانه بازار کند. پیش از آن، گوشی که قبلاً فاش نشده بود، اکنون در وب سایت های چندین آژانس صدور گواهینامه مشاهده شده است. این دستگاه که با نام Moto G82 5G شناخته می شود، احتمالاً یک گوشی میان رده خواهد بود.

طبق گفته MySmartPrice، یک گوشی هوشمند جدید از سری موتورولا Moto G به نام Moto G82 5G توسط چهار آژانس صدور گواهینامه تایید شده است. در عین حال، در Geekbench نیز بنچمارک آن مشاهده شده است.

طبق لیست، موتورولا Moto G82 5G با شماره مدل XT2225 و XT2231 معرفی خواهد شد. حداقل دو نوع قبلی مانند XT2225-1 و XT2225-2 وجود داشت. در حالی که مورد دوم تنها در یک نوع تاکنون مشاهده شده و باید انتظار داشته باشیم مدل های مذکور در کنار XT2231-3 رونمایی شوند. تا آنجا که به ویژگی‌ها مربوط می‌شود، گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که این گوشی با اندروید 12 و وای‌فای دو باند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که یک چیپست کوالکام Snapdragon 695 قلب تپنده موتو جی 82 نسخه 5جی است و این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه می شود.

بیشتر بخوانید  برخی از مدل های موتورولا Razr+ قادر به دریافت به‌روزرسانی‌ نیستند

در مورد در دسترس بودن، از آنجایی که دستگاه توسط TDRA، EEC و BIS تایید شده، باید در امارات متحده عربی، کشورهای اوراسیا و هند فروخته شود. البته انتظار داریم در بازارهای دیگری هم به فروش برسد.

با این حال، مشخص نیست که موتورولا متعلق به لنوو چه زمانی موتو G82 5G را رسما معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی Moto G50

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *