انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای سری گلکسی اس 22

انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای سری گلکسی اس 22

سری گلکسی اس 22 سامسونگ جدیدترین بروزرسان امنیتی آوریل 2023 را در ایالات متحده دریافت کرده است. این به‌روزرسان با نسخه نرم افزاری S90xU1UES2CWCC ارائه می‌شود و برای نسخه‌های آنلاک گلکسی S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra در نظر گرفته شد. این به‌روزرسانی 64 نقص امنیتی موجود در دستگاه‌های گلکسی را برطرف کرده و گوشی ها را ایمن‌تر می‌کند.

همچنین ممکن است با رفع اشکال کلی و بهبود پایداری همراه باشد. کاربرانی که دستگاه‌های گلکسی S22 آنلاک‌شده در ایالات متحده دارند، می‌توانند با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and Install، آپدیت را دانلود کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند فایل سیستم عامل جدید را از پایگاه داده سیستم عامل سامسونگ دانلود کرده و به صورت دستی با استفاده از ابزار Odin از طریق رایانه شخصی ویندوز فلش نمایند.

سامسونگ سال گذشته سری گلکسی اس 22 مجهز به اندروید 12 را منتشر کرد. از زمان عرضه، این گوشی ها به روز رسانی های امنیتی ماهانه را دریافت کردند و در اواخر سال 2022، آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کردند. اخیراً آنها همچنین آپدیت One UI 5.1 را بدست آوردند که ویژگی های نرم افزاری بیشتری ارائه می دهد.

آپدیت امنیتی آوریل 2023 ابتدا در کره جنوبی منتشر شد و سپس قبل از رسیدن به ایالات متحده به اروپا و سایر نقاط جهان گسترش یافت. کاربران سایر مناطق می توانند انتظار داشته باشند که این آپدیت را در هفته های آینده دریافت کنند. با این به‌روزرسانی، سامسونگ تعهد خود را به حفظ امنیت دستگاه‌هایش و ارائه به‌روزرسانی‌های به‌موقع به کاربرانش نشان می‌دهد.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ انتظار داریم در آگوست سال جاری نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را تحت عنوان گلکسی زد 5 رونمایی کند. گلکسی زد فولد 5 در گذشته اطلاعات بسیاری از آن منتشر شد و حال به تازگی شایعاتی دردسترس قرار گرفت. به تازگی نسخه آمریکایی این گوشی تاشو در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است. از این رو برخی مشخصات دستگاه هم لو رفت.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 با شماره مدل SM-F946U در پایگاه داده بنچمارک فهرست شذ. این لیست به مادربردی با نام رمز «kalama» متشکل از سه هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.36 گیگاهرتز اشاره دارد. این گوشی تاشو دارای 12 گیگابایت رم بوده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در زمان عرضه را شاهد باشیم. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه تحت سیستم‌عامل اندروید 13 عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت سری Galaxy Tab S9

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای سری گلکسی اس 22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *