اشتراک‌های پولی اپل اکنون از 900 میلیون فراتر رفته است

اشتراک‌های پولی اپل اکنون از 900 میلیون فراتر رفته است

گزارش اخیر نشان می دهد که تعداد اشتراک های پولی در پلتفرم اپل اکنون از 900 میلیون فراتر رفته است. این افزایش نسبت به 816 میلیون در سه ماهه قبل است. تعداد کل مشترکین اپل به سرعت در حال افزایش است. در ماه جولای سال جاری، این تعداد 816 میلیون نفر بود و از آن زمان تاکنون نزدیک به 90 میلیون افزایش یافته است. این بیماری همه گیر در چند سال گذشته تعداد خدمات اشتراک را افزایش داده است. تحلیلگران انتظار دارند که با بازگشت مردم به کار، رشد اندکی کاهش یابد. با این حال، به نظر می رسد خدماتی مانند Apple Music و Apple TV+ در مقایسه با سرویس های دیگر مانند Hulu و اشتراک برنامه ها همچنان به رشد خود ادامه دهند.

مجموع کاربران با شمارش هر گونه اشتراکی که در پلتفرم های اپل انجام شده است محاسبه می شود. این شامل سرویس‌های اپل، برنامه‌های سرگرمی، و اشتراک برنامه‌ها از اپ استور می‌شود. از آنجایی که این شرکت از هر خرید یا اشتراک در پلتفرم خود، به استثنای معدود، کمیسیون می گیرد، می تواند هر اشتراک را به عنوان عاملی در نظر بگیرد که به سود خود اضافه می کند. لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، گفت که خدمات این شرکت به رشد خود ادامه داد و خدمات رکورد درآمدی را برای سه ماهه سپتامبر به ثبت رساندند که 5 درصد افزایش یافت. با تشکر از رضایت و وفاداری قوی مشتری.

سه ماهه چهارم مالی و گزارش مالی تمام سال اپل برای سال مالی 2022 نشان می دهد که کل درآمد خالص آن در سه ماهه چهارم مالی 90.146 میلیارد دلار بوده است. این در مقایسه با 83.360 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است. سود خالص آن 20.721 میلیارد دلار بود. سود کاهش یافته شرکت به ازای هر سهم 1.29 دلار بود. این افزایش 4 درصدی نسبت به 1.24 دلار در سال گذشته است. درآمد سه ماهه چهارم اپل در چین بزرگ 15.470 میلیارد دلار بود که در مقایسه با 14.563 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشت. این شرکت کاملاً خوب عمل می کند و از طرفداران وفادار خود درآمد زیادی کسب می کند. این شرکت احتمالاً برای چند سال به تسلط خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید  هوم پاد جدید اپل اواخر امسال یا اوایل 2023 معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اشتراک‌های پولی اپل اکنون از 900 میلیون فراتر رفته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *