ال جی V35 ThinQ Signature در کره رونمایی شد

V35 ThinQ Signature

ال جی V35 ThinQ Signature | در دنیای گوشی های هوشمند برندها در حال معرفی پرچمداران و گوشی های اختصاصی خود هستند که در این میان کمپانی ال جی نیز پس از معرفی ال جی V30 Signature Edition در سال گذشته ی میلادی بالاخره در سال 2018 از ال جی V35 ThinQ Signature رونمایی به عمل آورد. البته لازم به ذکر است که این کمپانی از این مدل ها تنها در کره رونمایی کرده است و به طورکلی فقط در این کشور عرضه شده اند.

طراحی ال جی V35 ThinQ Signature

پنل پشتی این گوشی هوشمند از جنس سرامیک زیرکونیوم می باشد که در برابر هر گونه خراشیدگی کاملا مقاوم است و می توانیم ادعا کنیم که بدنه‌ ی براق سیاه و سفید V35 از خراش و ضربه در امان خواهد ماند. علاوه بر آن گوشی جدید کمپانی ال‌ جی با هدفون شرکت Bang & Olufsen در داخل جعبه اش به فروش می رسد. در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۷ کمپانی ال‌ جی از گوشی هوشمند V30 Signature Edition با بر چسب قیمت 1800 دلار به همراه صفحه نمایش بدون حاشیه رونمایی به عمل آورد و هم اکنون زمان آن رسیده بود تا نسل بعدی این گوشی هوشمند را با جنس قاب جدید رونمایی کند.

V35 ThinQ Signature

این گوشی هوشمند علاوه بر طراحی ظاهری فوق العاده، اساسا شبیه به ال جی V35 ThinQ می باشد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش FullVision OLED با کیفیت تصویر QHD+ به همراه نسبت تصویر 18 به 9 استفاده می کند و علاوه بر تمامی این ها چیپ ست اسنپدراگون 845 در کنار حافظه‌ ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ ی داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که امکان افزایش میزان حافظه ذخیره سازی از طریق microSD وجود دارد. V35 ThinQ Signature Edition دارای یک ماژول دوربین دوگانه‌ ی 16 مگاپیکسلی است که یکی از این ماژول ها دارای لنز فوق‌ العاده می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی برای G6 اندروید 8 ارائه می دهد

نظرات در مورد : ال جی V35 ThinQ Signature در کره رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *