ال جی و معرفی سه عضو جدید خانواده اقتصادی سری K

ال جی

شرکت ال جی به تازگی سه مدل جدید از خانواده سری K را به نام K62، K52 و K42 معرفی کرد. اسمارتفون هایی میان رده که از طراحی جذابی برخوردار هستند و مشخصات کلیدی ایده آلی نیز برای آنها در نظر گرفته شد.

تمامی این گوشی های دارای نمایشگر 6.6 اینچی، دوربین عقب چهارگانه، باتری 4000 میلی آمپرساعتی و صفحه نمایش ناچ هستند. این سه گوشی در ماه اکتبر وارد بازار اروپا شده و مدتی بعد در امریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه می شود.

ال جی K62

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح 1080p+ است که نسبت ابعاد 20:9 دارد و طراحی حفره ای هم برای آن در نظر گرفته شد. در عقب دستگاه ماژول دوربین مستطیل شکل با چهار حسگر دوربین و یک فلاش LED خطی تعبیه شد. دوربین عقب شامل حسگر 48/5/2/2 مگاپیکسلی می شود و یک حسگر 28 مگاپیکسلی هم برای بخش دوربین سلفی در نظر گرفته شد.

کی 62 دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان از طریق اسلات کارت میکرو اس دی آن را ارتقا بخشید. پردازنده نامشخص هشت هسته ای، سیستم عامل اندروید 10، کلید اختصاصی گوگل اسیستنت و سنسور اثرانگشت جانبی سایر مشخصات K62 را تشکیل می دهند. این عضو جدید خانواده سری کی، دارای استاندارد مقاومت نظامی MIL-STD-810G بوده و دوام بالایی دارد.

ناگفته نماند K62 با یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی همراست و شامل پورت USB-C هم می شود.

ال جی

ال جی K52

دیگر اسمارتفون K52 نام دارد که همان طراحی K62 را دربرمی گیرد. دارای مشخصاتی مشابه مدل فوق بوده با این تفاوت که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا هم برای آن تدارک دیده شد. با 4 گیگابایت رم و سایر مشخصات یکسان با K62 عرضه می شود. هر دو مدل دارای رنگ سفید، قرمز و آبی بوده و بزودی عرضه می شوند.

ال جی K42

K42 چندی پیش رونمایی شد و تقریبا با دو مدل دیگر مشابه است. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش 6.6 اینچی 720پیکسلی پلاس، پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  ال‌جی نتایج مالی سه ماهه چهارم و پایان سال را منتشر کرد

جزئیات قیمت و تاریخ دقیق سه مدل گوشی هوشمند خانواده K ال جی نامشخص است. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت به دنبال چه برنامه ای است. شایان ذکر بوده که پیشتر گوشی K72 هم در کنار K42 معرفی شد که نسبت به سه مدل موردبحث از مشخصات بهتری بهره می برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی و معرفی سه عضو جدید خانواده اقتصادی سری K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *