بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت آخر

همه ی اسمارتفون ها ساختار ظاهری مشابهی دارند, و بسیاری از آنها از چیپ های یکسانی استفاده می کنند اما در نهایت همه ی آنها باهم متفاوت اند. لیستی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار برایتان تهیه کرده ایم.

4-Nexus 6P

nexus 6p

نکسوس 6P نسخه بزرگتر نکسوس 5ایکس محسوب می شود. این نسل از نکسوس توسط هوآوی ساخته شده, بزرگترین سازنده اسمارتفون در چین که شهرت خود را به وسیله ساخت تجهیزات مخابراتی بدست آورده است. درست همانند 5ایکس در 6P هم می توانید قبل از هر گوشی اندرویدی دیگری آپدیت ها را دریافت کنید.

قیمت : 2,000,000

3-آیفون SE

آیفون SE

میرسیم به سه گوشی برتر این لیست. در جایگاه سوم آیفون SE قرار دارد که دقیقا مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون 6اس را یدک می کشد به علاوه اینکه نمایشگر آن 4 اینچ است و برای کسانی که از نسل آیفون های بزرگ اپل دل خوشی ندارند مناسب است.

قیمت : 1,500,000

2-آیفون 6اس پلاس

آیفون 6اس پلاس آخرین نسل از فبلت های اپل است که با یک نمایشگر 5.5 اینچی و آخرین نسخه ios در بازار موجود است. این گوشی به علاوه برادر کوچکتر خود آیفون 6اس جزو محبوب ترین های اپل هستند که امیدواریم رکورد آنها با نسل جدید آیفون ها که قرار است در هفتم سپتامبر معرفی شوند بشکند.

قیمت : 2,700,000

1-آیفون 6اس

برادر کوچکتر آیفون 6اس پلاس در صدر این لیست قرار می گیرد. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دو تقریبا مشابه هستند و تنها تفاوت جدی آنها نمایشگر 4.7 اینچی این آیفون است که از آیفون 6اس پلاس کوچکتر است و بیشتر به درد استفاده با یک دست می خورد.

قیمت : 2,300,000

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی M51 با 8 گیگابایت رم در راه است

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت آخر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *