گوشی ال جی Velvet سه ماهه اول 2023 اندروید 13 دریافت می کند

گوشی ال جی Velvet سه ماهه اول 2023 اندروید 13 دریافت می کند

اگرچه نزدیک به دو سال از تعطیلی کسب و کار ال‌جی گوشی‌های هوشمند می‌گذرد، اما این شرکت به وعده خود مبنی بر به روز نگه داشتن جدیدترین گوشی‌های اندرویدی خود پایبند بوده است. امسال، این شرکت اندروید 12 را برای تعدادی از دستگاه‌های واجد شرایط، از جمله LG G8X ThinQ، LG V50 ThinQ، LG V60، LG Wing و LG Velvet منتشر کرد. از آنجایی که LG Wing و LG Velvet نیز واجد شرایط اندروید 13 هستند، این شرکت برنامه به روز رسانی نرم افزار خود را برای سال آینده اعلام کرده است.

ال‌جی در پست اخیر خود در انجمن‌های پشتیبانی خود می‌گوید که اندروید 13 را در سه ماهه اول 2023 به ال‌جی Velvet تحویل می‌دهد. در حالی که برنامه به‌روزرسانی نرم‌افزار اشاره‌ای به زمان دریافت آپدیت اندروید 13 توسط LG Wing ندارد، اما بیان می‌کند که ال‌جی منتشر خواهد شد. به روز رسانی امنیتی اندروید برای چهار دستگاه در سه ماهه آینده – LG Wing، LG Q61، LG Q92 5G و LG Q52 5G.

این جدول زمانی انتشار نرم‌افزار فقط برای بازار خانگی ال‌جی در کره جنوبی اعمال می‌شود، بنابراین اگر در منطقه دیگری هستید، برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها باید کمی بیشتر صبر کنید. بر اساس برنامه عرضه امسال، انتظار داریم ال‌جی در سه ماهه دوم به‌روزرسانی اندروید 13 را برای LG Velvet در مناطق دیگر منتشر کند. از آنجایی که ال‌جی وینگ چند ماه پیش به‌روزرسانی اندروید 12 خود را دریافت کرد، کاربران ممکن است برای دریافت آپدیت اندروید 13 به میزان قابل توجهی منتظر بمانند.

علیرغم انتظار طولانی، بسیار خوب است که ال‌جی به وعده خود پایبند بوده و به‌روزرسانی‌های پلتفرم اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه‌های خود ارائه دهد. با این حال، اندروید 13 می تواند آخرین به روز رسانی اصلی OEM باشد و کاربران در صورت تمایل به ارتقا به نسخه های آینده اندروید باید به رام های سفارشی اعتماد کنند. اگر نمی‌خواهید منتظر به‌روزرسانی اندروید 13 برای دستگاه ال‌جی خود باشید، توصیه می‌کنیم به دنبال ارتقا باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی ال جی v40 تینک

نظرات در مورد : گوشی ال جی Velvet سه ماهه اول 2023 اندروید 13 دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *