ال جی و معرفی دو ساندبار SC9 و SE6

ال جی و معرفی دو ساندبار SC9 و SE6

LG Electronics به تازگی از سری نسل بعدی بلندگوهای نوار صوتی خود رونمایی کرده است که در سال 2023 عرضه خواهند شد. دو مدل جدید شامل ساندبارهای مدل SC9 و SE6 هستند، بنابراین در اینجا تمام جزئیات کلیدی وجود دارد.

این برند کره‌ای جدیدترین مجموعه ساندبار خود را درست قبل از رویداد CES 2023 که در ماه ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود، معرفی کرده است. ساندبارهای جدید این شرکت با هدف ادغام بی‌نظیر با تلویزیون شریک خود است. بنابراین هنگامی که نوارهای صوتی جدید با مدل های تلویزیون ال جی جفت می شوند، ویژگی های جدیدی مانند WOW Orchestra را ارائه می دهند. این اساساً از تمام کانال های صوتی محصول برای ایجاد یک صحنه صوتی گسترده با برد بیشتر استفاده می کند.

نوارهای صوتی و تلویزیون 2023 این شرکت همچنین برای راه حل صدای فراگیر چندگانه با Dolby Atmos و IMAX مجهز به DTS:X مطابق یادداشت های رسمی، هم افزایی ارائه می دهند. از داشبورد خانگی در تلویزیون های ال جی، مشتریان می توانند به سرعت به تنظیمات نوار صوتی دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنند و حتی حالت های صدا را نیز به اشتراک بگذارند. WOWCAST حتی اتصال بی‌سیم را فعال می‌کند که برای راحتی بهتر، کل کابل تجربه را رایگان می‌کند. اینها همچنین دارای فناوری صدای سه گانه این برند هستند که از یک سیستم بلندگوی سه گانه به بالا تشکیل شده است.

ساندبارهای جدید ال‌جی نیز مجموعه‌ای از ویژگی‌های کلی را افزایش می‌دهند، اما همچنان تجربه‌ای آسان برای استفاده را ارائه می‌کنند. همچنین از VRR برای کاهش پارگی صفحه و ALLM برای کاهش تأخیر در حالی که اجازه عبور 4K/120 هرتز را می دهد، پشتیبانی می کند. در حال حاضر، برچسب قیمت این ساندبارهای SC9 و SE6 هنوز مشخص نیست، اگرچه، آنها در کنوانسیون CES در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ال جی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه ال جی برای معرفی گوشی وینگ در 24 شهریور

نظرات در مورد : ال جی و معرفی دو ساندبار SC9 و SE6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *