انتخاب بروکر فارکس tradernova.com بهترین راه شماست!

انتخاب بروکر فارکس tradernova.com بهترین راه شماست!

سرمایه‌گذاری سودآور در فارکس نیازمند چند عامل است که یکی از این عوامل استفاده از یک سرویس کارگزاری یا بروکر متناسب با نیازهای شما است که با اهداف سرمایه‌گذاری، نیازهای آموزشی و سبک یادگیری شما هم خوانی داشته باشد. به خصوص برای سرمایه گذاران جدید، انتخاب بهترین بروکر فارکس که متناسب با نیازهایشان باشد می‌تواند به معنای تفاوت بین درآمد هیجان‌انگیز جدید و ناامیدی باشد.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه باید کارگزاری‌های فارکس را مقایسه کنید و بهترین را پیدا کنید؟

وبسایت استنفورد با منبع علمی تریدر نووا لیستی از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان منتشر کرده است و به بررسی تخصصی و دقیق این کارگزاری‌ها پرداخته است. تریدرنووا  Tradernova.comدر بررسی خود طیف گسترده‌ای از عوامل رتبه بندی، از هزینه‌ها و بازده‌ها گرفته، تا سیستم عامل‌های معاملاتی، نمودارها و آپشن‌های تجزیه و تحلیل و هر آنچه که به یک کارگزار اهمیت میبخشد و بر موفقیت شما به عنوان یک معامله گر تأثیر میگذارد را در نظر گرفته است.

بهترین کارگزار فارکس اغلب برای ترجیحات معامله‌گران فردی فارکس قابل اهمیت است. این ممکن است در جفت‌هایی که برای تجارت نیاز دارید، پلت فرم، معامله ارز خارجی با استفاده از بازارهای نقطه ای یا هر واحد یا شرایط مورد نیاز برای استفاده‌ی آسان‌تر، خلاصه شود.

قبل از اینکه شروع به کلیک بر روی تبلیغات بروکرهای فارکس کنید، یک لحظه وقت بگذارید و در یک پلتفرم تجاری درباره مهم‌ترین مسائل برای شما توضیح دهیم. پاسخ بسته به اهداف سرمایه‌گذاری و اینکه در کدام منحنی یادگیری سرمایه‌گذاری هستید، کمی متفاوت خواهد بود. ​

اگر تازه وارد این بازار شده‌اید، ممکن است ویژگی‌هایی مانند منابع آموزشی پایه، واژه نامه‌های جامع، دسترسی آسان به کارکنان پشتیبانی و توانایی انجام معاملات آزمایشی (حساب دمو) قبل از شروع معامله با پول واقعی را در اولویت قرار دهید. ​

اگر شما در حال حاضر کمی تجربه سرمایه‌گذاری دارید، اما به دنبال جدی‌تر گرفتن این بیزینس هستید، ممکن است به آموزش و نظرات کاربری نیاز داشته باشید. منابع مورد استفاده و بروکر انتخابی توسط سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای و همچنین انتخاب مناسب داده‌ها و تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال بازار مالی فارکس مهم است.

این تحلیل‌​ها را میتوانید در تریدینگ ویو با سایت ترید تریدرنووا انجام دهید و بازار را در آن دنبال کنید.

معیارهای اصلی یافتن بهترین بروکر فارکس tradernova

معیارهای اصلی برای یافتن بهترین کارگزاران فارکس با توجه به نیازهای افراد متفاوت است. در ادامه به چند مورد از مواردی که در انتخاب کارگزاری فارکس باید به آن‌ها توجه کنید را به طور خلاصه آورده‌ایم اما در وبسایت تریدرنووا می‌توانید به طور گسترده‌تر در این باره مطالعه فرمایید.

به گزارش تریدر نووا: “در حالی که هیچ راه مطمئن برای تضمین بازگشت سرمایه وجود ندارد، راهی برای حرکت به سمت موفقیت با انتخاب بهترین بروکر فارکس وجود دارد که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد. در این راهنما، هر چیزی را که باید در کارگزاری یا بروکر ایده‌آل خود به دنبالش باشید، از بدیهیات (‏مانند این که آیا پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا اوراق بهاداری که به آن علاقه دارید را معامله کنید یا نه) ‏تا مسائلی مانند این که تا چه حد مهم است که از یک انسان واقعی وقتی به آن نیاز دارید، حمایت بگیرید‏، بررسی می‌کنیم.

سول اصلی و مهمی که پیش روی ماست این است: واقعا چگونه باید کارگزاری های فارکس را مقایسه کنید و بهترین را برای خود پیدا کنید؟ در لیست بررسی بهترین کارگزاری فارکس برای شما ایرانیان، ما طیف گسترده‌ای از عوامل مختلف از جمله رتبه بندی، از هزینه ها و بازده ها گرفته، تا پلت‌فرم‌ها و سیستم عامل‌های معاملاتی، نمودارها و آپشن های تجزیه و تحلیل را در نظر گرفته‌ایم؛ هر آنچه که به یک کارگزار اهمیت می‌بخشد و بر موفقیت شما به عنوان یک معامله گر تأثیر میگذارد، در اینجا حاضر است.”

شرایط / هزینه های تجارت:  این مهمترین قسمت ارزیابی جهانی کارگزار فارکس برای شماست.  یک کارگزار فارکس ممکن است 10 برابر کمتر از کارگزار دیگر به شما بابت همان تجارت، پرداخت کند.

پوشش بازار : شما لازم است که بدانید بروکری که می‌خواهید حساب باز کنید چه جفت ارزها و حتی ارزهای دیجیتال و سهام و غیره را پشتیبانی می‌کند و امکان معامله دارید.

دسترسی و قیمت مناسب:   هرگز نباید مجبور شوید حداقل سپرده گذاری که توانایی پرداخت آن را ندارید، انجام دهید.  حداقل سپرده جهت افتتاح حساب در کارگزاری‌ها متفاوت است با توجه به شرایط بهترین را انتخاب کنید و ذهن خود را باز بگذارید.

شهرت:  مردم راجع به بروکر چه می‌گویند؟ استفاده از تجربیات دیگر معامله‌گران در فارکس اهمیت زیادی دارد.

سابقه شرکت و تاریخچه: دانستن رفتارهای گذشته کارگزاری فارکس tradernova  میتواند ایده بهتری از آنچه در حال حاضر دارد را به شما ارائه دهد.

عوامل دیگری از جمله سکوهای تجاری، سپرده و برداشت، مقررات، پشتیبانی مشتری، سابقه شرکت، تاریخچه آموزش و غیره در انتخاب شما مهم هستند و باید این عوامل به دقت مورد بررسی قرار دهید.

یکی از پرجنجال‌ترین بحث همیشگی بین بهترین بروکرهای فارکس، همان اسپرد و سایر هزینه‌های معاملاتی است. در بین بروکرهایی که با ایرانی ها کار می کنند، بروکرهای بی انصافی هستند که اسپرد اعلامی شان با اسپرد عملی در حساب‌های واقعیشان متفاوت است.

در نهایت میتوانید با مراجعه به وبسایت تریدرنووا و لینک دانشگاه استنفورد موارد مد نظر خود را به پیدا کنید و به دانش خود در  این زمینه بیفزایید!

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتخاب بروکر فارکس tradernova.com بهترین راه شماست!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *