الکسا آمازون به یک دستیار مترجم همزمان مکالمات تبدیل خواهد شد

الکسا

آمازون تصمیم گرفته با ایجاد تغییراتی در دستیار صوتی الکسا ، آن را شبیه به گوگل اسیستنت کرده و از آن به عنوان یک مترجم هوشمند استفاده کند. آمازون قصد دارد این الکسا را گسترش داده و آن را فقط محدود به ترجمه لغات و واژه نکند بلکه امکانات و ویژگی هایی را فراهم کند که بتواند جواب هایی متناسب با فرهنگ و شرایط محیط بدهد , مثلا اگر از الکسا درباره نحوه صحبت و رفتار با یکی از اقوام عروسی در یک مراسم عروسی سوال شود , باید پاسخی متفاوت نسبت به سوال درباره چگونگی رفتار با دوستان عروس دریافت کرد چرا که احترام و نحوه صحبت با نزدیکان با حرف زدن دوستانه بسیار فرق می کند.

همچنین باید گفت پیکسل بادهای گوگل مورد توجه آمازون قرار گرفته و ایده ای جالب را در ذهن آمازون ایجاد کرده است که الکسا را به نوعی ارتقا دهد که به طور هم زمان بتواند ترجمه ارائه شده را در اختیار چندین دستگاه قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که آمازون قصد دارد به الکسا اضافه کند , ترجمه هم زمان چندین مکالمه است , گوکل و بسیاری از شرکت ها برای ساخت دستگاهی برای ترجمه هم زمان مکالمه ها بسیار تلاش کرده اند که اکثر آن ها با شکست رو به رو شده است. مشخص نیست برای ایجاد یک تکنولوژی با چنین قدرتی , آمازون از چه نرم افزاری استفاده خواهد کرد اما اکثر شرکت ها از اپلیکیشن ترنسلیتور گوگل سرویس و پیکسل باد های گوگل استفاده کرده اند چرا که در این زمینه نسبت به سایرین پیشرفته تر و موفق تر بوده اند.

آمازون اخیرا با توجه به موفقیت های خود در زمینه ی فروش آنلاین در سرتاسر دنیا می خواهد تحولی عظیم در محصولات خود ایجاد نماید و در زمینه ی تولید محصولات دیجیتالی نیز با رقبای خود به رقابت بپردازد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : الکسا آمازون به یک دستیار مترجم همزمان مکالمات تبدیل خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *