افزودن درک احساسات به دستیار مجازی هوآوی

دستیار مجازی هوآوی

دستیار مجازی هوآوی | با پیشرفت تکنولوژی دستیار های مجازی مانند سیری کورتانا و الکسا قابلیت درک احساسات را دارند این دستیار ها می توانند اطلاعات مربوط را همانند انسان درک کنند و آن ها را به اجرا در آورند. اکنون کمپانی هو آوی قصد دارد علاوه بر این موضوع می تواند احساسات کاربران  را درک کند. همین طور این شرکت توانسته در سال ۲۰۱۳ دستیاری را ارائه‌ی دهد که ۱۱۰ میلیون نفر اکنون از آن استفاده می کنند و قصد دارد با ارتقا آن به وسیله نرم افزار هایی خاص ، درک احساسات و عواطف را به آن اضافه کند.

همین طور در سال های اخیر یکی از شرکت های که پیرامون این موضوع تحقیق می کرد گفته از این هوش مصنوعی می توان به منظور فهمیدن خلق و خوی افراد استفاده کرد. همین طور annette Zimmerman که معاون این شرکت است گفته این دستیار ها به گونه ای قرار است طوری طراحی شوند که درک آن ها بیشتر از خانوادتان باشد. این دستگاه ها با استفاده از حالت چهره ، صدا و رفتار کاربر می توانند فرد را درک کنند با توجه به احساسات آن واکنش مناسب را ارائه دهد.

دستیار مجازی هوآوی

این دستیار ها به دلیل درک احساسات می توانند در در درمان و بهداشت کارایی زیادی داشته باشند. برای مثال راننده خودرو اگر خواب آلود ، عصبانی یا ناراحت باشند می توانند هم کاربر و هم ماشین را اداره کنند. این دستگاه می توانند در کل شبانه روز بر افراد نظارت کنند و مانع صدمات افراد شوند. همین طور شرکت های سازنده این هوش ها قصد دارند تا جایی که امکان دارد این هوش ها را ارتقا دهند . یعنی مکالمات را را حد امکان ادامه دهند . به این منظور این دستیار ها باید دارای iq و eq باشند تا فرد احساس نکند که با یک رباط صحبت نکند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزودن درک احساسات به دستیار مجازی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *