رفع فیلتر سایت های تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین

اخیرا اگر خبرهای مربوط به دنیای مجازی و اینترنت را دنبال کرده باشید قطعا می دانید که سایت های تبلیغات آنلاین نظیر تبلیغ دات کام، Anetwork، ادنگاه و دیدوگرام در تاریخ 26 تیرماه 1397 فیلتر شدند و کاربران دیگر به این سایت ها دسترسی ندارند. به هر حال سایت های تبلیغات اینترنتی برای افراد کاربردهای بسیاری دارد، زیرا اشخاص می توانند با هزینه ی بسیار کم در زمینه ی تبلیغات شغل و کسب و کار خود در فضای مجازی فعالیت داشته باشند و به نوعی به رونق اقتصادی کشور و افزایش میزان سوددهی بازار کمک می کند و دائما پول در چرخه ی اقتصاد در گردش می باشد.

اظهارات مدیرعامل Anetwork

بر اساس گفته های مدیر سایت Anetwork به دلیل اینکه وزارت ارشاد تنها تبلیغات آفلاین را به رسمیت می شناسد پس دستور فیلترینگ نیز توسط این وزارتخانه صادر شده است اما هم اکنون با وساطت های انجام شده این وب سایت های تبلیغاتی آنلاین از فیلتر خارج شده و در دسترس کاربران می باشد. بر این اساس به گفته ی بسیاری از کارشناسان، آذری جهرمی از زمان آغاز فعالیت خود توانسته است تا میزان زیادی حامی کسب‌ و کارهای آنلاین در فضای مجازی باشد اما دوباره گاهی اوقات شاهد این اتفاقات در زمینه ی فیلترینگ هستیم که سبب سلب اعتماد و از بین رفتن انگیزه افراد فعال در استارتاپ ها خواهد شد.

تبلیغات آنلاین

بر اساس گفته های مدیرعامل وبسایت Anetwork :

یکی از موضوعات بسیار بزرگ در کشور ما این است که اعتماد کسب و کارها به زیرساخت های ملی و شبکه ملی اطلاعات کشور از میان خواهد رفت. اساسا یکی از دلیل های شکل گرفتن شبکه ی اطلاعات ملی این است که زمانی هاست ایرانی باشد، مسئله ی فیلترینگ نباید برای آن پیش بیاید زیرا می توان به راحتی سایت موردنظر را پیدا کرد و به هاست اخطار داد.

مسئله ی فیلتر وب سایت Anetwork اعتماد افراد را شدیدا از بین برده است و دلیل حساسیت تیم ای نتورک نیز همین مسئله بود که اگر در خارج از کشور بودیم کاربران می توانستند با استفاده از فیلترشکن وارد وب سایت گردند ولی چون در داخل کشور فعالیت می کردیم حتی کاربران خارجی نیز نمی توانستند وارد سایت شوند.

بر اساس تمامی اطلاعات انتشار یافته پس از برگزاری جلسات مختلف با وزارت ارشاد، اکنون تصمیم بر این می باشد که شرکت های فعال در زمینه ی تبلیغات آنلاین بجای صدور مجوز از سوی کانون های تبلیغاتی ، باید با دریافت مجوز از سوی اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی، مورد تایید وزارت ارشاد باشند.

بیشتر بخوانید  اینستاگرام رفع فیلتر شد "خبر داغ"

 

زوم تک همراه همیشگی شماست …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رفع فیلتر سایت های تبلیغات آنلاین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *