انتشار ویدئوی تعمیر گوشی های آیفون و مک بوک اپل جنجال به پا کرد!

تعمیر گوشی های آیفون

مدتی قبل ویدیویی در یوتیوب منتشر شد که در این ویدیو کاربری آموزش تعمیر گوشی های آیفون و لپ تاپ های مک بوک اپل را به طور کاملا دقیق و واضح به نمایش گذاشته است. کمپانی اپل در این راستا به سرعت واکنشی نسبت به این موضوع و صحت و این ویدیو ها نشان نداد ولی گویا به عنوان یک مشکل اساسی برای این کمپانی به حساب می آید.

لازم به ذکر است که ویدیو منتشر شده دارای نماد کپی رایت کمپانی اپل نیز می باشد و کاربر در این ویدئو فرآیند تعمیرات آیفون ها و لپ تاپ این کمپانی را به نمایش گذاشته است، در حالی که این فرآیند را تنها کارمندان این کمپانی به طور دقیق در جریان هستند. به هر حال اگر تمامی مراحل تعمیرات آیفون و لپ تاپ این کمپانی واقعی و صحیح باشند، این کمپانی می تواند به طور اساسی در خصوص این موضوع عصبانی شود.

کمپانی اپل اساسا همیشه برای تعمیرات کاربران و حقوق آن ها ارزش بالایی قائل می باشد و به این دلیل می باشد که این کمپانی بر روی سیستم خدمات پس از فروش خود و حتی تعویض گوشی های قدیمی و تعویض با گوشی های جدید تلاش بسیاری نموده است. کمپانی Apple استورهایی را که به صورت سرخورد دست به تعمیرات آیفون ها و لپ تاپ های اپل می زند شکایت کرده و اخیرا نیز وسیله ای خاص برای باز کردن این گوشی ها طراحی نموده تا هر شخصی نتواند این دستگاه ها را باز نماید.

کمپانی اپل برنامه ای را طراحی نموده است که اگر قطعه ای تقلبی بر روی دستگاه هایش نصب گردد تمامی قابلیت های آن را غیر فعال می کند. نکته جالب در خصوص ویدیوهای انتشار یافته این است که این موضوع نشان دهنده ی تمامی افرادی است که نمایندگی تعمیرات این کمپانی نیستند و به تعمیرات این دستگاه ها می‌ پردازند. این اشخاص اصلا به ابزارهای لازم برای تعمیرات دسترسی ندارند و با استفاده از تمامی تجربیات و روش های شخصی خود به تعمیرات این دستگاه ها می‌ پردازند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری آیفون 15 کلید غیرمتحرک نخواهد داشت

نظرات در مورد : انتشار ویدئوی تعمیر گوشی های آیفون و مک بوک اپل جنجال به پا کرد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *