قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام

از وقتی که فیسبوک اینستاگرام را خریداری کرد , تغییرات زیادی را در این شبکه مجازی دیده ایم , یکی از ویژگی هایی که نبود آن بسیار در اینستاگرام به چشم می آمد , قابلیتی است که توئیتر در  ری-توییت یا فروارد در تلگرام دارد. به طوری که بتوان عکس مورد نظر را بدون کپی کردن از صفحه ای که عکس در آن قرار دارد در پروفایل دوستان قرار دهید و کلیه نظرات و لایک ها به پروفایل فرد مورد نظر منتقل شود.

اما اخبار جدید درباره اینستاگرام می گوید این شبکه مجازی دو قابلیت جدید را در خود ایجاد کرده و در حال آزمایش آن ها می باشد. یکی از این ویژگی ها ری-پست و دیگری یک امکان جدید در استوری می باشد. قطعا نمایش گیف یا تصویر متحرک در استوری جذابیت این شبکه را چند برابر می کند.

این ویژگی های جالب باعث افزایش محبوبیت های اینستاگرام در میان کاربران خود می شود و بدون شک پیشرفت خوبی را برای این شبکه مجازی به همراه خواهد داشت. استوری با تصویر متحرک منجر به افزایش فعالیت کاربران و زیاد شدن استوری می شود , ری _ پست این امکان را فراهم می کند که شرکت ها یا فروشگاه های تجاری با اینستاگرام خود حوزه تبلیغاتی خود را گسترش دهند.

با این شرایط انتظار می رود شبکه مجازی اینستاگرام که در چند سال اخیر , بسیار مورد توجه کاربران و طرفداران شبکه های مجازی بوده است , پیشرفت قابل توجهی داشته و اگر همین راه را ادامه دهد , حتی بتواند در طی چند سال آینده به بزرگ ترین و کاربردی ترین شبکه مجازی در کل دنیا تبدیل شود , از قرار معلوم اینستاگرام قصد دارد امپراطوری شبکه های مجازی را در دست بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پست های اینستاگرامی خود را در استوری باز نشر کنید

نظرات در مورد : قابلیت های جدید اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *