مکتب خونه اپلیکیشنی متفاوت برای دانش پژوهان

مکتب خونه

تاکنون اپلیکیشن های زیادی در زمینه ی آموزش دروس دبیرستان ها و دانش آموزان عرضه شده است و بسیاری از این سری افراد از این اپلیکیشن ها برای یادگیری مفاهیم درسی خود استفاده می کنند. اکنون تیم توسعه دهنده ی اپلیکیشن نیمکت تصمیم گرفته است که این بار پا فراتر گذاشته و در رده های عالی تر و مدارج بالای تحصیلی ویدئوهای آموزشی را فراهم نموده است تا افرادی که علاقه دارند در رشته ی دانشگاهی خود تدریس اساتید برتر را مشاهده نمایند از این موضوع استفاده کنند.

اپلیکیشن مکتب خونهمکتب خونه

اپلیکیشن مکتب خونه یکی از اپلیکیشن بسیار کاربردی برای دانش پژوهان می باشد که مباحث درسی کلاس های دانشگاه های بسیار معتبر کشور همانند دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و صنعتی شریف را در قالب ویدئوهای دسته بندی شده برای افراد قرار داده است و شما می توانید بدون آنکه در کلاس های درس این دانشگاه ها حضور داشته باشید از تدریس رایگان اساتید آن ها بهره مند گردید.

مکتب خونه

اگر شما بخواهید در کلاس های درس مدار رشته ی برق دانشگاه صنعتی شریف بنشینید در ابتدا باید چندین سال از عمر خود را صرف قبولی در کنکور نمایید و در نهایت نیز هنوز مشخص نیست که آیا بتوانید به قبولی در این دانشگاه ها موفق شوید یا خیر؟!. اپلیکیشن مکتب خونه کلیه ی جلسات درس مدار الکتریکی دانشگاه های برتر کشور را به صورت دوبله شده فارسی قرار داده است و شما را از این پروسه ی بسیار سخت و ناهنجار راحت کرده است و کلاس های درس اسایتید برتر را برای شما به داخل گوشی های هوشمندتان آورده است.

به راحتی می توانید در هر زمانی که خواستید در کلاس های درس شرکت کنید و زمانی که متوجه حرف های استاد نشدید ویدئو را به عقب باز گردانید و دوباره مشاهده کنید و هم چنین ویژگی بسیار جالبی که دارد این است که دیگر خبری از کوئیز های ناگهانی نیست! 🙂 در این اپلیکیشن دروس رشته های مختلف نظیر عمران، مکانیک، برق، داروسازی، شیمی، ریاضی، فیزیک، هوا و فضا، کامپیوتر، مدیریت و MBA، اقتصاد و فلسفه را به صورت کاملا جداگانه تهیه نموده است و اکنون نیز بسیاری از رشته ها را شامل می شود.

مکتب خونه

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای گوشی های اندرویدی منتشر شده است و دانشجویان می توانند به راحتی آن را هم اکنون از کافه بازار دانلود نمایند.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مکتب خونه اپلیکیشنی متفاوت برای دانش پژوهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *