اعلام تاریخ پیش فروش جهانی تبلت OnePlus Pad

اعلام تاریخ پیش فروش جهانی تبلت OnePlus Pad

چند ماه قبل، وان پلاس گوشی هوشمند OnePlus 11 را برای بازار جهانی معرفی کرد و در عین حال از تبلت OnePlus Pad نیز رونمایی شد. قیمت و در دسترس بودن تبلت اعلام نشده بود، با این حال، برند مذکور اکنون به طور رسمی تاریخ پیش فروش تبلت را اعلام کرده است.

OnePlus اخیرا فاش کرده که OnePlus Pad را می توان از 28 آوریل در هند و سایر بازارهای جهانی پیش خرید کرد. اگر علاقه دارید، می‌توانید از وب‌سایت وان پلاس بازدید کرده تا برای اعلان‌های ایمیلی مربوط به در دسترس بودن پیش‌سفارش تبلت ثبت‌نام کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید OnePlus Pad فقط از طریق Flipkart در هند به فروش می رسد.

تبلت جدید وان پلاس  با داشتن صفحه نمایش 11.6 اینچی چشمگیر با نرخ نوسازی بالا 144 هرتز، وضوح 2800 در 2000 پیکسل بالا و حداکثر روشنایی 500 نیت، تجربه نمایش قابل توجهی ارائه می دهد. پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 9000، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، عملکرد یکپارچه و کارآمد را فراهم خواهد آورد.

OnePlus Pad با پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision و همچنین فناوری Omnibearing Sound Field ویژگی‌های سرگرمی بزرگی را به ارمغان خواهد آورد. باتری دستگاه 9510 میلی آمپر ساعتی بوده که از طریق شارژ سریع 67 واتی شارژ می شود. عمر باتری قابل توجه بوده و به سرعت نیز می توان تبلت را شارژ کرد.

OnePlus Pad با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 13 و OxygenOS 13 هم پرداخت. برخی از ویژگی‌های انحصاری تبلت مانند اتصال خودکار به سایر دستگاه‌های OnePlus برای تأیید OTP، قابلیت اشتراک گذاری و پیام‌های متنی پیشرفته را دربرمی گیرد. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری فایل هم مجهز است.

در سایر موارد باید به حسگر اثر انگشت، سیستم چهار بلندگو با فناوری صوتی Dolby Atmos و Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر هم پرداخت. وان پلاس همیشه سعی داشته محصولات ایده آل و جذابی را برای علاقمندان تدارک بیند. تبلت این کمپانی نیز دارای طراحی باکیفیتی بوده و عملکرد قابل توجهی به لطف سخت افزاری قوی می توان انتظار داشت.

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات تازه از گوشی OnePlus 10 Pro

برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اعلام تاریخ پیش فروش جهانی تبلت OnePlus Pad

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *