گوشی Galaxy A04 سامسونگ در راه است

گوشی Galaxy A04 سامسونگ در راه است

هفته گذشته، یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A045F/DS در پایگاه داده FCC مشاهده شد. همین دستگاه اکنون در وب‌سایت‌های گواهی NBTC و BIS ظاهر شده و نام خود را به عنوان سامسونگ Galaxy A04 نشان می‌دهد.

با توجه به لیست قبلی FCC، می دانیم که دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت است. همچنین مشخص شده که دارای شارژ سریع 15 واتی خواهد بود. این دستگاه گذشته از آن در پایگاه داده آژانس WiFi آشکار گشته که از Wi-Fi دو باند 2.4GHz و 5GHz و Wi-Fi ac/n/a/b/g پشتیبانی می کند. این لیست همچنین نشان داد که دستگاه با اندروید 12 از پیش بارگذاری شده است، احتمالاً با رابط کاربری OneUI 4.1.

با این حال، تنها گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای نیست که سامسونگ برای آینده برنامه ریزی کرده است، زیرا رندرهایی از سامسونگ Galaxy A04s قبلاً به صورت آنلاین ظاهر شده و دستگاه نیز در Geekbench ظاهر شده است.

ماه گذشته، گلکسی A04s با چیپست هشت هسته‌ای Exynos 850 همراه با 3 گیگابایت رم در Geekbench رویت شد. انتظار می رود این دستگاه حداقل در دو نوع رم و حافظه داخلی عرضه شود. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند دارای چیپست Exynos 850 است، احتمالاً فاقد اتصال 5G خواهد بود.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ درنهایت پس از مدتها انتظار گوشی جان سخت Galaxy XCover 6 Pro خود را معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات میان رده داشته و طراحی جان سختی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

سری گوشی های هوشمند مقاوم سامسونگ در سال 2022 با Galaxy XCover 6 Pro ادامه پیدا می کند. XCover 6 Pro، دارای بدنه انعطاف پذیر، جدیدترین سیستم عامل و چیپست بهتری نسبت به قهرمان میان رده محبوب سامسونگ، گلکسی A53 است.

مدل مقاوم جدید در مقایسه با گوشی‌های هوشمند گلکسی معمولی، چند ویزگی اضافی دارد که نه تنها آن را انعطاف پذیر می سازد بلکه باتری قابل تعویضی هم در آن تعبیه شده است. گلکسی XCover 6 Pro دارای طراحی بیرونی سخت با لبه های برآمده و پنل عقب قابل جابجایی دارد که جای خود را برای باتری قابل تعویض توسط کاربر باز می کند. این گوشی عملکرد خوبی نسبت به ساختارش دارد، از این رو حاشیه‌های نسبتاً عریض و ساختار تا حدی جان سخت به نظر می رسد و همین امر وزن آن را افزایش داد.

بیشتر بخوانید  گوشی GALAXY M32 سامسونگ معرفی شد

این گوشی در یک گزینه تک رنگ مشکی معرفی شد و دارای طراحی قرمز در اطراف دوربین های عقب و دکمه های فیزیکی است. همانطور که از دستگاهی در سری XCover انتظار می‌رفت، مدل جدید از یک کلید XCover قابل برنامه ریزی مجدد در بخش جانبی و به اصطلاح Top Key بهره می برد. ابعاد گلکسی XCover 6 Pro طبق اعلام سامسونگ 168×79×9 میلی‌متر است و به دلیل ساختار مقاوم، حدود 235 گرم وزن دارد. این مدل از استاندارد MIL-STD-810H نظامی برخوردار است و از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+ بهره می برد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A04 سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *