استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی

استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی

قابلیت چند دستگاهی واتس اپ هنوز در دست توسعه است. اولین بار حدود یک سال پیش فاش شد. این ویژگی ماه هاست که کار می کند و در نهایت به نظر می رسد آماده عرضه شود. این شرکت قول داده است که به کاربران اجازه دهد از یک حساب واتساپ در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنند.

در واقع، استفاده از حالت چند دستگاهی در موبایل و تبلت اندرویدی یا در بسیاری از موبایل ها به طور همزمان، از هم اکنون در دسترس است. بله، برای انجام این کار باید در نسخه بتا WhatsApp ثبت نام کنید.

نسخه شماره 2.22.24.18 واتس اپ به تازگی از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. برای کاربران بتا برنامه در نظر گرفته شده است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد یک حساب واتس‌اپ را به یک تبلت اندروید یا به چندین دستگاه تلفن همراه به طور همزمان پیوند دهند. پس از اعمال به‌روزرسانی، گزینه «دستگاه‌های مرتبط (بتا)» در منوی گزینه‌ها در زیر «دستگاه‌های مرتبط» نشان داده می‌شود.

صفحه نمایشی که پتانسیل پیوند حساب واتس اپ ما را به تبلت اندرویدی نشان می دهد. و مراحل انجام این کار پس از ضربه زدن بر روی این گزینه ظاهر می شود. برای اسکن کد QR و پیوند دادن حساب با رایانه لوحی، دستورالعمل ها را دنبال کنید. این مراحل مستلزم دانلود برنامه WhatsApp در تبلت است.

با این حال، با توجه به WABetaInfo، برخی از کاربران در حال حاضر شروع به یافتن گزینه ای برای پیوند حساب های WhatsApp خود به چندین دستگاه تلفن همراه با پیروی از دستورالعمل‌های مشابه کرده اند. بله، به نظر می رسد که در حال حاضر همه به این ویژگی دسترسی ندارند. در هر صورت، واتس‌اپ به‌طور پیوسته به سمت تحقق وعده‌اش حرکت می‌کند تا به کاربران اجازه دهد تا از یک حساب کاربری در همه دستگاه‌های خود استفاده کنند، به دنبال دیگر سرویس‌های پیام‌رسان مانند تلگرام.

ما انتظار داریم که این ویژگی در چند هفته آینده به طور رسمی برای همه کاربران سرویس پیام رسان محبوب در دسترس باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت ارسال محتوا باکیفیت در واتساپ

نظرات در مورد : استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *