پنجم آذر فبلت هواوی میت 8 رونمایی خواهد شد

پنجم آذر فبلت هواوی میت 8 رونمایی خواهد شد

 چند روز پیش، پوستری از سوی کمپانی هواوی منتشر شده بود که روی آن تصویری از پردازنده کرین 950 نقش داشت. در آن زمان ذکر شده بود که رویدادی در روز 14 ابان برگذار میشود و طی آن شاهد رونمایی پردازنده ی کرین 950 خواهیم بود . اما حرفی از معرفی شدن و یا نشدن فبلتی جدید از کمپانی هواوی نبود شایعات حوالی آن زیاد بودند. اما در حال حاضر، هواوی به گمانه زنی ها در این باره پایان داد و انتشار یک پوستر تبلیغاتی جدید اعلام کرد که روز پنجم آذز گوشی میت 8 را رونمایی خواهد کرد.

همانطور که مشخص است، گوشی میت 8 پس از رونمایی از پردازنده کرین 950 معرفی خواهد شد و همین موضوع نشان میدهد که میت 8 از کرین 950 استفاده خواهد کرد. در مطالب پیش تر گفته بودیم که کرین 950 توانسته عملکرد خیره کننده ای در بنچمارک ها به نمایش بگذارد. به طوری که در عملکرد چند هسته ای حتی از اگزینوس 7420 سامسونگ که در گوشی هایی مثل گلکسی نوت 5 استفاده شده بود پیشی بگیرید. در پوستر قبلی شایعات به این گونه بودند که کرین 950 و میت 8 در کنار یک دیگر، طی رویدادی در تاریخ 14 ابان رونمایی خواهند شد اما حال با فاش شدن یک پوستر جدیدتر، به نظر میرسد که با دو کنفرانس متفاوت رو به رو هستیم.

پنجم آذر  فبلت هواوی میت 8 رونمایی خواهد شددر حال حاضر، با توجه با شایعاتی که در مورد مشخصات فنی گوشی هواوی میت 8 منتشر شده است؛ پیشبینی میشود که این دستگاه صفحه نمایش ۶ اینچ QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ داشته باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی اشاره نمود. این دستگاه احتمالا به دوربین پشت ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ و یا ۵ مگاپیکسلی مجهز شود و احتمالا باتری آن ظرفیت بیشتر از ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت. حافظه داخلی این محصول  ۳۲ و یا ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

اگر این مشخصات صحیح باشد، بی شک با یکی از بهترین گوشی های هواوی ملاقات خواهیم داشت. اما هم اکنون باید تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  هواوی در ساخت P9 از درگاه یو اس بی نوع سی استفاده نموده است

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پنجم آذر فبلت هواوی میت 8 رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *