نحوه ثبت نام درصرافی کوینکس چگونه است؟

نحوه ثبت نام درصرافی کوینکس چگونه است؟

صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس، یکی از معتبر ترین صرافی های دنیا به حساب می آید که می تواند قدرت فوق العاده ای داشته باشد. بر خلاف صرافی های ایرانی همچون صرافی نوبیتکس یا صرافی هات بیت، این صرافی می تواند خدمات خود را با تعرفه فوق العاده ای ارائه کند. جالب است بدانید که صرافی کوینکس به صورت بین المللی فعالیت کرده و با صرافی های داخلی تفاوت های خیلی زیادی دارد. در ادامه بیشتر در مورد این تفاوت ها صحبت می کنیم. در این صرافی، شما می توانید ارز های خیلی زیادی را مشاهده کنید. به علت دارا بودن امکانات خیلی زیاد و لیست قوی، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این صرافی، می تواند انواع خدمات مربوط به ترید را به افراد مختلف ارائه کند.

تفاوت صرافی های بین الملل با صرافی های داخلی

مسلما صرافی های بین الملل، همچون صرافی کوینکس، تفاوت های خیلی زیادی با صرافی هایی که در داخل کشور عزیز ما یعنی ایران فعالیت می کنند دارند. صرافی های بین الملل خدمات خود را بهتر و قوی تر ارائه می کنند جالب است بدانید که این صرافی بین المللی بیش از چند میلیون کاربر فعال دارد. ولی، صرافی های داخلی همچون صرافی نوبیتکس، امکانات کمتری دارند. همچنین، یک صرافی همچون نوبیتکس لیست ارز های فروخته شده کمتری را نیز دارد. چرا که این صرافی، کیف پول ضعیف تری داشته و بر روی امنیت حساسیت بیشتری نشان می دهد.

جالب است بدانید که صرافی های داخلی، می توانند خیلی راحت تومان را تبدیل به رمز ارز مورد نظر شما بکنند. در عین حال، صرافی های بین الملل همچون صرافی کوینکس، می توانند رمز ارز مربوط به شما را به دلار تبدیل کنند. یعنی آنها با واحد های پولی کمتر شناخته شده همچون ریال و روبل و … کار نخواهند کرد. مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به نوع رمز ارز است. مسلما رمز ارزهای اصلی در همه صرافی ها لیست شده اند. ولی، رمز ارز های کمتر شناخته شده می توانند اهمیت و قابلیت های کمتری داشته باشند.

ثبت نام در کوینکس چگونه است؟

صرافی کوینکس یکی از معتبر ترین صرافی های بین المللی به حساب می آید. این صرافی می تواند خدمات خود را با تعرفه های خوبی در اختیار کاربران قرار دهد. برای ثبت نام در صرافی کوینکس، شما در ابتدا باید وارد لینک اصلی این صرافی شوید و وارد قسمت ثبت نام شوید. در این مرحله، شما یک فرم مثل فرم زیر را مشاهده می کنید. شما خیلی راحت و با پر کردن این فرم، می توانید مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانید.

 

صرافی کوینکس

هنگامی که فرم را پر کردید، یک مرحله مربوط به حل پازل برای شما نمایش داده می شود. آن مرحله را نیز به اتمام برسانید.

 

صرافی کوینکس

در نهایت یک کد تایید به ایمیل شما ارسال می شود. آن را در محل مشخص شده قرار دهید و به صرافی کوینکس وارد شوید. به همین راحتی، همه مراحل مورد نیاز شما به طور کامل به اتمام رسید و شما می توانید از خدمات این صرافی استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه ثبت نام درصرافی کوینکس چگونه است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *