از کاهش قیمت گوشی خبری نیست !

کاهش قیمت گوشی

کاهش قیمت گوشی | این روزها وضعیت بازار گوشی های هوشمند در ایران بسیار نابسامان می باشد و هیچ یک از وارد کنندگان به راحتی نمی توانند گوشی های هوشمند را وارد بازار نمایند. مدتی پیش خبری مبنی بر ازاد سازی 5000 گوشی هوشمند از گمرک منتشر شد و بر همین اساس بسیاری از افراد تصور کردند که پس از آزادسازی این تعداد گوشی هوشمند و ثبت سفارش آن ها باید قیمت گوشی ها کاهش داشته باشد ولی باید بگوییم که خبری از کاهش قیمت گوشی نیست.

کاهش قیمت گوشی

رئیس اتحادیه‌ ی فروشندگان گوشی تلفن همراه در گفتگو با خبرگزاری های داخل کشور، به دنبال آخرین وضعیت گوشی‌ های ترخیصی با ارز دولتی از سوی گمرک و زمان توزیع آن ها در بازار گفته ها و شنیده‌ ها حاکی از آن است که در طول یک هفته این گوشی‌ ها در کمیته ی قیمت‌ گذاری، تعیین تکلیف شده اند و وارد بازار خواهند شد. ایشان همچنین با اعلام تصمیم‌گیری های وزرای ارتباطات و صنعت اعلام نمود ورود این مقدار گوشی به بازار و همچنین گوشی‌ های توقیفی می‌ تواند تا حدودی شرایط نابسامان بازار گوشی های هوشمند را بهتر نماید ولی نباید انتظار داشت که قیمت‌ ها کاهش یابد.

کاهش قیمت گوشی

بر اساس گفته های ابراهیم درستی، وارد شدن گوشی‌ های جدید به بازار معنای کاهش قیمت‌ ها نمی باشد به این دلیل که قیمت موبایل به ارز وابسته می باشدو بسیاری از گوشی‌ های موجود در بازار کنونی با ارز آزاد وارد کشور شده‌ اند. رئیس اتحادیه‌ ی فروشندگان گوشی تلفن همراه با اشاره به آزاد شدن ثبت سفارش به منظور ورود گوشی های هوشمند با ارز آزاد گفت:

در انتظار قیمت‌ گذاری گوشی‌ هایی که با ارز دولتی وارد کشور شده‌ اند، هستیم تا این گوشی‌ ها به‌ سرعت به دست فروشندگان رسیده و منافع مصرف‌کننده نیز در آن ها رعایت گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HTC U11 | با فشردن تلفن در دست ، عکس می گیرد

نظرات در مورد : از کاهش قیمت گوشی خبری نیست !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *