آیفون 7 از آیفون 8 پیشی گرفت

آیفون 7

طبق آماری که شرکت KeyBanc Capital Markets ارائه داده گویا آیفون 7 بیشتر از آیفون 8 مورد توجه و محبوبیت آمریکائیان قرار گرفته است. هر چند که مثل همیشه شرکت با سیاست آیفون چیزی درباره آمار و درصد فروش محصولات خود نمی گوید اما اسنادی که در اختیار ما قرار گرفته، از فروش بیشتر آیفون 7 در شهر های آمریکا خبر می دهند.

در روزهای اولیه پیش خرید و رونمایی آیفون 8، استقبال کم طرفداران آیفون نسبت به این گوشی قابل توجه بود. تحلیل گران دلایل زیادی را برای فروش پایین آیفون اعلام کرده اند. یکی از این دلیل ها، تفاوت ناچیز آن با آیفون 7 و سادگی ظاهر آن در صورتی که محصول جدید دیگر و رقیب آیفون 7 بسیار جذاب تر است.

آیفون 7تنها تفاوت بارز این گوشی با نسخه های قبلی آیفون 7 شارژر بی سیم، بدنه شیشه ای و قیمت بسیار بالای آن است. نکته دیگر این است که در مدتی کم تر از 10 روز، آیفون X جدید با شکل و ظاهر زیبا و متفاوت از سایر محصولات، رونمایی خواهد شد. بنا به اطلاعاتی که شرکت اپل در اختیار رسانه ها و شبکه های مجازی قرار می دهد، پیش خرید آیفون X از 27 اکتبر امکان پذیر خواهد بود، بنابراین بسیار عاقلانه تر است که از قصد خرید آیفون 8 دست نگه داشته تا از آیفون X زیبا با امکانات بیشتر و ظاهری بهتر استفاده کنید.

در کل مسائلی که وجود دارد حاکی از آن است که امسال کمپانی اپل با معرفی سه گوشی آیفون جدید خود باعث شد که بسیاری از طرفداران این کمپانی به طور کلی دست از علاقه ی خود کشیده و کمی از این کمپانی دلسرد شوند، چرا که از مدت ها قبل انتظار داشتند که پرچمداران جدید این کمپانی تفاوت های زیادی با سری قبلی داشته باشند ولی اپل تنها آیفون ایکس را به عنوان یکی از گوشی های متفاوت معرفی کرد و اعلام کرد که احتمالا تعداد تولیدی آن بسیار کم خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آخرین شایعات درباره ی آیفون 7 پلاس

نظرات در مورد : آیفون 7 از آیفون 8 پیشی گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *